Har merket mer tyntflytende utflod i truseinnlegget, med annerledes konsistens og lukt enn vanlig. Ringte føden idag for å spørre om hvordan jeg kan være sikker på at det er utflod og ikke fostervann, jordmor mente man ikke kunne vite det sikkert så hun ville jeg skulle inn til sjekk. Fikk bare en rask ultralyd der legen konstanterte at jeg hadde normal mengde fostervann, men ingen annen sjekk. Tror det var på slutten av dagen, men syns det var litt vel raskt. Det kan vel lekke litt uten å påvirke mengden (siden fostervann fornyes tenker jeg)? Jeg skulle bare ta kontakt, og være obs på lukt og mengde. Det skulle visst lukte som sæd.
Tenker at det sikkert bare er utflod, siden det er veldig vanlig med økt mengde, men syns det er litt vanskelig å vite når man skal ta kontakt med føden. Hun på telefonen var veldig på at det beste er å sjekke en gang for mye, men legen var veldig rask og jeg følte ikke hun hadde tid til å høre på noe jeg sa.. Vanskelig å vite om alt virkelig er bra nå synes jeg! Noen som har opplevd lignende, eller vet noe mer om dette temaet?
Tenker at det sikkert bare er utflod, siden det er veldig vanlig med økt mengde, men syns det er litt vanskelig å vite når man skal ta kontakt med føden. Hun på telefonen var veldig på at det beste er å sjekke en gang for mye, men legen var veldig rask og jeg følte ikke hun hadde tid til å høre på noe jeg sa.. Vanskelig å vite om alt virkelig er bra nå synes jeg! Noen som har opplevd lignende, eller vet noe mer om dette temaet?