Fostervann eller utflod. Dra å sjekk!

Lulux

Blir kjent med forumet
Augustmødrene 2014
Sikkert flere enn meg som lurer på om det er fostervann eller utflod som kommer i trusa. For gudskyld dra å sjekk dere! Min sambo tvang meg om å ringe på føden å spørre. De ville ha meg inn for å sjekke. Takk og pris for det. Nå fikk jeg tildelt rom og 3cm åpning! Sjokk!

Alltid bedre å sjekke en gang for mye!! Lykke til med fødsel :) spennende!

Sent from my iPhone using BV Forum

Joda, men et bind i trusa i en time vil vel også gi litt svar;)

Men bra å dra å sjekke for de gjør vel det samme på sykehuset hvis det er tvil:))

Sent from my iPho

Lykke til med fødselen :)

Hvordan oppdaget du det ? Når jeg tisser på di og reiser meg opp så føler jeg at det renner fortsatt , men jeg har alltid følt at jeg ikke har tømt meg onklig, burde jeg være beskymret ?

Jeg hadde samme med første. Det små rant fra meg fra tidlig morgen, slik litt rosa farget vann. Men jeg forstå at dette begynnelse og ringte føden. Gutten kom ca 36 timer etter vannet begynte

Hvordan oppdaget du det ? Når jeg tisser på di og reiser meg opp så føler jeg at det renner fortsatt , men jeg har alltid følt at jeg ikke har tømt meg onklig, burde jeg være beskymret ?

Jeg oppdaget det da jeg tørket meg etter toalett-besøk. På papiret var væsken mere blank. Tok på meg et supertynt truseinnlegg, gikk i senga å la meg ned. Hostet 3ganger, reiste meg opp igjen. Sto oppreist i 15min. Tok ut bindet, det hadde kommet væske, litt rosa-farget. Luktet litt søtt. Trodde egentlig att utfloden min hadde forandret seg, men dro heldigvis til føden :)

Jeg burde vel sjekket, men hver gang jeg har bind i trusa så skjer det ingenting. Føler det renner litt, men når jeg sjekker så er det nesten ingenting. Får prøve på nytt nå da. Syns det luker sæd av og til, og lest at fostervann kan lukte det. Men tenker hele tiden at det er kun jeg som tuller.

Sent from my iPad using BV Forum

Har bare sånne "fresh" truseinnlegg jeg, så de lukter det bare godt av :P synes og det er mye vått der nede, men føler jeg ville hatt mistanke om det var fostervann, håper i allef all det :P

Back
Topp