Fosterlyd!

Prøver91

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor tidlig man kan få høre fosterlyd hos jordmor? :)

er forskjellig. jeg hørte i uke 9 forrige gang :) spent på om vi hører noe nå :) skal på kontroll nr 2 om to uker... også skal jeg til jm om 3uker :)

hørte det da jeg var 12 uker på veg sist..men hun preiserte at det var ikke sikkert man kunne få høre det da,men her hørte vi den med en gang :)

okei:) takker for svar:) da håper jeg kanskje at jordmor kan høre tidlig :)

Hørte hjemme selv i uke 9 og hos jm dagen etter :) 12 uker hos fast legen <3

JM sa at det kom helt ann på hvor slank man var sist jeg var gravid. Hun kunne slite med å finne forsterlyden på gravide med litt ekstra postring på første kontroll(12), men fant den lett på kontroll i uke 16-17 =)

Eeehhh jeg er veldig overvektig og jm fant på meg i uke 9+1...

sist gang fikk jeg ført det i uke 8 hos jm og uke 12 hus lege, håper hun vil prøve imorgen :) 8+1, men sjangsen for at jeg får høre noe sp tidlig er jo veldig liten da, tror det var veldig mye flaks sist ;) hehe

OoOoOoO! så spennende! fant dere noe i dag?! :) kom dettende en doppler i posten hos meg i dag, sammen med alle EL testene og graviditetstestene :) gleder meg sååå til å bruke den! :)

sist gang fikk jeg ført det i uke 8 hos jm og uke 12 hus lege, håper hun vil prøve imorgen :) 8+1, men sjangsen for at jeg får høre noe sp tidlig er jo veldig liten da, tror det var veldig mye flaks sist ;) hehe

nei, doppler hennes er ødelagt, så hun vennter på ny :P men skal få komme tilbake neste uke å få høre da :)

Back
Topp