Fosterlyd uke16/17

Cassie

Betatt av forumet
Noen som ikke fant fosterlyden i uke 16/17? Var hos jordmor i dag, og hun fant den ikke i dag heller!!:/ Bør jeg bekymre meg? Ringte Ullevål og de sa at det ikke var vanlig å finne den så tidlig, men virker som om så mange her inne fant den så tidlig!?
Jordmor hadde vanskelig for å kjenne livmoren også..hva kan dette komme av? Er det fordi jeg muligens har bakovervendt livmor, eller at jeg ikke er så langt på vei som jeg tror?
Hmm...Er supertakknemlig for svar!! Kanskje jeg blir litt mindre bekymra da:/

når æ va hos jordmora når æ va 18 uke på vei så sa ho at æ ikkje måtte bi redd om ho ikkje fant hjertelyden. (ho fant dein etter mye om å men )

det kan være veldig vanskelig å finne fosterlyden når babyen er så liten. jordmoren min sa at man måtte treffe bak på ryggen til babyen for å få lyd. så grunnen kan være at babyen rett og slett ligger slik at jordmoren ikke har truffet ryggen.

Halloen....
Både jordmor og legen har funnet den hver gang på meg.
Men jordmor brukte litt lenger tid sist gang fordi hun sah at babyen anntageligvis lå knødd en plass der.... [:D]

Åh nå ble jeg lettet!:) Tusen takk for at dere gadd å svare:) Skal på ul om én uke, må bare vente til da og få alt bekreftet!:)

eg og har bakovervent livmor. er 14uker i dag, og fikk min babywatcher i posten så har hørt hjerte til bebisn sjølv i dag og det hjalp mye[:D][:D]
vertd tusn kr.....
det vill eg annbefale alle som intresserer seg self[;)]

ORIGINAL: bea78

Hei. Er gravid for tredje gang nå. Hos meg har det aldri vært noe problem med å finne fosterlyd på mine barn. Grunnen til det er at jeg er i utgangspunktet veldig tynn, og da er det litt lettere å finne fosterlyden.

Jeg er også tynn!!( 51kg) Ser ikke ut til at det hjelper på meg!:/
Men skal til Ullevål i morgen å sjekke det. Håper det bare er at jeg er kortere på vei enn jeg tror, og ikke at forseret ikke lever....:/

ORIGINAL: småbarnsmamma

eg og har bakovervent livmor. er 14uker i dag, og fikk min babywatcher i posten så har hørt hjerte til bebisn sjølv i dag og det hjalp mye[:D][:D]
vertd tusn kr.....
det vill eg annbefale alle som intresserer seg self[;)]

Hva er en babywatcher? Hvordan ser den ut? Er det en sånn jordmor bruker for å finne hjertelyden? Hvor har du kjøpt den? Mange sp.:)

Back
Topp