Fosterlyd og kjønn

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Bare for morro skyld... :-)

Dere som har født før: hva lå fosterlyden på, og hvilket kjønn ble det?

Jenta mi lå på over 140.
Nå er fosterlyden 120, og legen gjetter gutt.

Vet du, det skal jeg jammen meg ringe legen i morgen og spør om ikke de har det i arkivet sitt hva jeg lå på med jentene mine :)

Hmm, tror jeg har skjemaet til guttungen liggende, skal sjekke!

Har gutt fra før og mener å huske at han lå på rundt 140 +
Nå denne gangen har jeg ikke fått med meg hva pulsen lå på, men var på ul i uke 9 så vet ikke om den er 'rett' da.. Mener den lå litt høyt. Jeg er sikker på at jeg venter en gutt til :D

Står ikkje det i papirene dine fra forrige helsekort Amahel??
Nr 1 - mellom 130 og 145
Nr 2 - mellom 150 og 160
Nr 3 - mellom 150 og 160

Spent på hva hjertelyden er på onsdag(har et lite håp på at det er lavt..er det lov og sei??)..

Har gutt fra før og mener å huske at han lå på rundt 140 +
Nå denne gangen har jeg ikke fått med meg hva pulsen lå på, men var på ul i uke 9 så vet ikke om den er 'rett' da.. Mener den lå litt høyt. Jeg er sikker på at jeg venter en gutt til :D

Spennende!
Det viser jo at det ikke er holdepunkt for at gutter er under 140.
Tror det er mye tilfeldigheter jeg. De er jo roligere om de sover, høyere puls om de turner osv. :-)

Nr 1 - mellom 130 og 145
Nr 2 - mellom 150 og 160
Nr 3 - mellom 150 og 160

Spent på hva hjertelyden er på onsdag(har et lite håp på at det er lavt..er det lov og sei??)..

Jo det er det jeg håper de har kopi av hos legen.
For jeg vet ikke hvor mine gamle helsekort er :p

Nr 1 - mellom 130 og 145
Nr 2 - mellom 150 og 160
Nr 3 - mellom 150 og 160

Det er helt lov å ønske seg! :-)
Er det jenter du har fra før?

Har en gutt og to jenter :) Hadde vert kjekt med to av hver,men blir like glad om det blir jente igjen :) Eldste mann ønsker at han skal få en lillebror(han er litt lei av disse jente dramaqueenene ;) )

Fant papirene til eldste gutten, under Fl.min står det 140 nesten her eneste gang på slutten. En gang ved 18 stod det 130...

Med eldstejenta lå målingene rundt 140-146, ser at jeg bare hadde fem kontroller i det svangerskapet.
Med guttungen var jeg bare hos jordmor èn gang og da lå hjertelyden på 150. Resten av svangerskapet var jeg så hyppig på ultralyd at jeg ikke orket å gå på vanlige kontroller i tillegg.

Morsomt å høre fosterlydene!
virker jo som om jenter ofte har høyere lyd, men noen gutter her også da, som ligger på høy fosterlyd.
Spennende! :-)

I uke 15 var den 134. Senere gikk den opp rundt 150 hvis ikke jeg husker helt feil. Har jente. :)

Back
Topp