fosterlyd og kjønn. hva tror du?

ilyena

Andre møte med forumet
jeg telte meg frem til en hjertelyd på 160 på doppleren i dag (så svak lyd at den ikke viser rytmen :p ). ettersom jeg har 2 gutter fra før leter jeg self etter jentetegn, og så høy puls er vel et godt tegn tenker jeg :)
2-åringen min lå jevnt mellom 135 og 145, og "grensa" skal jo være 140 slag i minuttet.

andre som har erfaringer fra før eller vet hvilken fosterlyd de har nå?

må føye til at jeg har kjent huleboeren sparke et par uker nå veldig forsiktig, men i dag begynte jeg å kjenne det fra utsiden :)

Fikk høre hjertet til vårt lille  gull igjen idag hos jordmor, og den var på 152 :) Vi vet ikke kjønn ennå, men jeg får mer og mer guttefølelse! (Har tidligere vært nærmere overbevist om at det er en jente)

vår gutt lå på 160 stort sett hele tiden, så det stemmer ikke altlid :P

Hjertelyden til min ligger på alt mellom 160 - 175, og jeg er skråsikker på at det er en gutt Ultralyden will show :D

jeg gleder meg veldig til å finne ut, men selv om der finnes unntak så har de fleste jeg kjenner holdt seg rundt "regelen", og det gjorde minstemannen min og.
håper veldig på jente denne gangen :) kjenner det blir siste uansett hva det blir, så hadde vært hyggelig med noe annet enn blått i hus::p

Storesøster hadde 144 på hver eneste kontroll :)

Hadde 160 målt på vesla og denne gangen ligger det på 160 ish igjen og legen som tok UL sier det er ei tulle til :)

Back
Topp