Fosterbevegelser

Mia Maria

Flørter med forumet
Hei.
Hadde en litt skremmende opplevelse i går og forleden dag. Vanligvis har barnet beveget seg til bestemte tidspunkter på døgnet, regelmessig. Jeg regner med det er vanlig at barnet har perioder der det ikke beveger seg like hyppig?[8|] Kanskje det er dårlig med plass i magen nå som det 3,5 uker til terminen.
Jeg har termin 23. januar.

Er nok bare litt mindre plass som gjør at du kjenner mindre bevegelser siden du er så nærme terminen[:D] Har termin 25. januar selv og har merket forandringer i bevegelsene. De har ikke blitt mindre, men mer kraftige og annerledes[;)]

Er nok en del forandring i bevegelsene på slutten ja...
De sover gjerne litt mer,og har kanskje litt mer bestemte bevegelser-kanskje hardere.
Men uanset er det stort sett bra så lenge du kjenner liv!!![;)]

Er nok mindre plass, men hvis du er usikker så kontakt jordmor eller føden. Jeg ble henvist til sykehuset av jordmor og lå der et døgn til observasjon fordi han ikke rørte på seg så mye. De fant ut at alt var bra, men bedre og være for sikker enn å ikke gjøre noe i det hele tatt.
Klem

Ja jeg har merket veldigodt at bevegelsene er blitt litt sjeldnere de siste to ukene. Men alt står bra til alikevel hos meg, men er du usikker ta kontakt med lege eller jordmor, det siste både du og barnet trenger nå på slutten er bekymringer. Lykke til[;)]

Back
Topp