Foster ;)

Bruker63be

Betatt av forumet
Wii nå er jeg 10 uker på vei :D nå er ikke beibien lengre et embyro men et foster å det begynner å nærme seg de magiske 12 ukene :P

Jeg er 10+3 idag.. D går så fort dette, føler vi fikk vite dette i går liksom :p men gleder meg til jeg er 12 uker :)

Ja det går fort faktisk merker det går fortere denne ganga enn sist gang er jo sikkert fordi jeg har mer å gjøre denne ganga ;) allerede 4uker siden jeg stod med den positive testen :P

Ja, her er det ca 6 uker siden vi fikk vite det:) etterlengtet, etter 18 mislykkede pp.. :)
Men man har jo mere å henge fingrene i nå når man har barn hjemme, jobb og alt det huslige som skal gjøres hele tiden :)

Ja da har du prøvd en stund såå gøy at dere endelig fikk det til å nå kan det jo bare gå en vei :D

Herlig! Jeg syns derimot ikke tida kan gå fort nok... :) Er straks 10 uker selv, blir nok noe annet når man nærmer seg ordinær UL - da er sparkene på plass og magen begynner å vokse - da kommer det til å gå fort!

Tiden nå kommer til å gå så fort, har en liten på 7 mnd og da "glemmer " jeg litt graviditeten litt :)

Formen min er mye bedre. Eller kvalmen er bedre. Men nåsom man har sykebarn og kjenner man begynner snøblindhet smittet selv er det på bånn :) ja magen begynner og komme. Hva med deg? :) hvor er du i fra?? :)

Så bra du er bedre!:) jeg er i kjempeform :) huff, lillemor hadde spysjuken forje uka, håper ikke vi får den.. :/ tungt når barna er syk..
Jeg er fra nord-norge, troms :) enn du?

Gratulere med 10 uker! Var på ul på 10 ukers dagen, så tydelig 10 fingre og 10 tær! Helt utrolig hvor utviklet dem er ved 10 også så små ♡

Gratulerer :)

Jeg er 11+1 i dag og synes tiden går både fort og sakte, synes ikke det er lenge siden den positive testen (7 uker), men synes jeg har vært kvalm en evighet :( Tiden vil nok gå super fort når kvalmen bare gir seg :)

Takk ^^ ja jeg å syns det går både fort å sakte til tider ikke lenge siden jeg tok testen men føler det er en evighet til jeg skal på ul om 8 dager :P hehe

Så bra du er bedre!:) jeg er i kjempeform :) huff, lillemor hadde spysjuken forje uka, håper ikke vi får den.. :/ tungt når barna er syk..
Jeg er fra nord-norge, troms :) enn du?

Så godt å høre at din form også er bedre :) min hjerte hadde det før jul men viner ikke blitt syke. Bank i bordet..............
ærsj ja det er kjedelig når de er syke. Har en på 13 mnd som har høy feber i dag. Men heldigvis spiser han og drikker han som normalt :)

jeg er fra Vestfold jeg :) ett lite stykke unna kan man si :)

Back
Topp