foster lyd

beate82

Betatt av forumet
Hei lurte bare på om det er noen her som har vært på ultralyd i uke 5 til 7??var på ultralyd i dag,men kunne ikke se noe hjerte slag.han mente det kunne være at det var tidlig i svanger skapet eller at det har stoppet å vokse..skal tilbake på ny ultralyd 2 desember..men vil gjerne ha svar nå....
 
Jeg var i uke 6, vi så hjerte slå, men vi hørte det ikke.. Hvilken uke er du i? Ikke ta sorgene på forskudd, det er sikkert bare for tidlig[:)]
 
Jeg var på ul i uke 7,da såg jeg hjerte som slo.Men vet ikke hvordan det er tidligere.Håper alt går bra med deg og den lille[;)]
 
ORIGINAL: beate82

Hei lurte bare på om det er noen her som har vært på ultralyd i uke 5 til 7??var på ultralyd i dag,men kunne ikke se noe hjerte slag.han mente det kunne være at det var tidlig i svanger skapet eller at det har stoppet å vokse..skal tilbake på ny ultralyd 2 desember..men vil gjerne ha svar nå....


hjerte begynner å slå i uke 6,så i uke 7 burde man se det.hvor mange uker er du da?[8|]
 
hei jeg er i uke 7,fosteret i uke 5.legen mente å at det var for tidlig.vi får håpe på det,ellers så er dette den 4 gangen det går galt...[:o]
 
på bildet så ser man bare en liten prikk,jeg føler meg gravid da...
 
jeg var i uke 6, da så vi ikke noe hjerte eller hørte noe lyd, gynekologen sa at det nok var for tidlig og mulig at spiren var litt liten. I midten av uke 8 så de hjertet som slo, men jeg fikk ikke høre noe lyd.
 
ja det var godt å høre det da,håper jeg ser et hjerte dunke neste fredag.etter min beregning så er jeg i uke 8.men legen sa 5 eller 7 uker,er litt forvirra jeg.men men jeg får jo bare vente å se
 
Jeg var på ul i uke 7,da så de et hjerte som slo,men legen trodde ikke jeg var mer enn 5 uker på vei,men det kan umulig stemme...jeg brukte el test da jeg ble gravid og vet vel selv best når jeg hadde sex sist.....Men alle vokser vel ulikt og utvikler seg forskjellig så det er nok bare for tidlig.
 
ja rart det der,så klart vi vet best når vi hadde sex.hihi jeg hadde siste mens 3 oktober.men siden fosteret var så lite,så mente han at jeg må ha blidt gravid i slutten av oktober..åååå vil så gjerne at dette skal gå bra.tror ikke jeg takler en abort en gang til as...
 
kan jeg spørre om hvorfor du var så tili på UL?
 
har mista 3 ganger på rad,å jeg gjør det fordi jeg vil vite at alt er bra...men har på følelsen at det er noe som ikke stemmer..men jeg mener det var jo så lite som et punktum,man kan vel umulig se hjerte da..
 
Back
Topp