Hvor lang tid tok det å få svar på fosterdiagnostikk? Håper alt er fint men slapper ikke av før jeg vett svaret kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid tok det å få svar på fosterdiagnostikk? Håper alt er fint men slapper ikke av før jeg vett svaret kjenner jeg
Fosterdiagnostikk kan jo være mange ulike prøver. Tenker du på KUB-test? Tok litt over en uke før jeg fikk brev i posten.
vett ikke hvilken test tok ul også blodprøver i armen ikke noe mer Foreløpelig, ble henvist pga alder
Da var det kub/duotest
Da tok jeg blodprøver og ultralyd samme dag, fikk brev i posten med sannsynlighet litt over en uke etterpå.
ok da håper jeg snart det kommer, det så lovende ut etter ul men venter jo på blodprøven men ingen har ringt da
Jeg fikk beskjed om at de sender per post hvis det ser fint ut og ringer hvis det ikke ser helt optimalt ut. Så at ingen har ringt kan være bra
For fostervannsprøve ble jeg oppringt selv om det var godt nytt, men sikkert flere som tar kub i løpet av en uke, slik at de der sender det i posten så lenge alt ser fint ut.
ingen har ringt på en uke og det så bra ut på ul så er optimist
Ja, det viktigste er vel nesten det de finner på UL så tenker at det lover godt!