Forvist :P

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Jada, jeg har nemlig blitt satt på soverommet fordi kjæresten skulle få spill besøk :P
Så da ligger jeg her på soverommet med veeeldig lite å gjøre for å si det mildt :P
Er dette noe som bare skjer meg, eller er det andre tilfeller der ute ?:P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Nei å takk gud for at det ikke skjer her :p meeen hadde man hat et hus/støre leilighet å rommet hadde hat tv hadde det ikke gjort noe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei å takk gud for at det ikke skjer her :p meeen hadde man hat et hus/støre leilighet å rommet hadde hat tv hadde det ikke gjort noe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har Desverre bare en liten leilighet :/
Så det blir enten meg eller de på rommet og da må jeg si at jeg heller vil være der selv ><
Vil liksom ikke ha folk sittende i sengen min :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hvis jg har en venninne på besøk, synes jg det er helt okå om husbonden trekker seg tilbake ;) nå er ikke han like sosial som mg, mn senga (evt kontoret) med musikk og ei bok er helt okei når han har kompiser her.

Har du ikke netflix eller noe du kan se på da evt? :) Håper du koser dg litt, nyt fred og stillhet og alenetid :)

Det har jeg aldri opplevd nei :s kunne du ikke være med da?

Da er det bok bare meg ja:P
Er ikke mye for meg å være med på, er slik at de spiller spill som jeg ikke forstår :P
Men jeg titter på innimellom da:D Ikke at de gutta er veldig til selskap når de sitter i sin "gamer verden" ><

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hvis jg har en venninne på besøk, synes jg det er helt okå om husbonden trekker seg tilbake ;) nå er ikke han like sosial som mg, mn senga (evt kontoret) med musikk og ei bok er helt okei når han har kompiser her.

Har du ikke netflix eller noe du kan se på da evt? :) Håper du koser dg litt, nyt fred og stillhet og alenetid :)

Har ikke noen pc siden den blir brukt, men har fått meg en slik doppler så koser meg med å høre på hjerteslagene til knottet <3
Også sitter jeg jo på BV da :D
Det er jo veldig koselig ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Har ikke noen pc siden den blir brukt, men har fått meg en slik doppler så koser meg med å høre på hjerteslagene til knottet <3
Også sitter jeg jo på BV da :D
Det er jo veldig koselig ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Doppler og bv er myyyye bedre enn både game'ing og serier/film :D

Doppler og bv er myyyye bedre enn både game'ing og serier/film :D

Hehe !^^
Det kan vi være enige om ^^
Har tilogmed slik at jeg kan spille musikk for knottet i magen:D
Det blir virkelig satt pris på :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4