Forvirret.....

lita_23

Elsker forumet
Som fortalt da jeg var på Ul den 23, mente dem at jeg var 15 uker på vei. Og termin skulle da være 17 mars. Den første terminen jeg fikk var 23 februar.
Og i dag var jeg hos jordmor og alle andre mål, symfyse mål, og at jeg har hørt hjertelyd og kjent liv noen uker så mente hun at jeg måtte være lenger enn det dem sa på UL.

Men babyen var jo for liten på UL og hun sa at alle babyer vokste likt frem til uke 20, det jeg ikke skjønner helt da er at det kan være såå stor forskjell på babyer som er født prematurt i uke 23-24 hvis man vokser helt likt frem til uke 20.. noen som vet noe om det?

Må si jeg ikke blir klok på dette termin greiene, og føler meg absolutt lenger enn 15 uker på vei.. Kjenner jo lillemann i mage så tydelig... [&:] Hmm..

Ble litt lang denne.. Men blir lissom engstelig hvis jeg er lenger å babyen er for liten om det kan være noe galt.. Spurte på Ul om den var dverg liten, men alle bein å sånn sto til hverandre. Så var ikke det heller.. hmm.. forvirra og litt engstelig.. [&:]

Høres merkelig ut da. Få deg en dobbeltsjekk du.

skal på ny ul 12 oktober.. bare tenkte om noen visste noe mer om det... [8|]

jenta mi oxo va velidg liten på ul, og va veldig liten ved fødselen å, ho va ikke mer en 46 cm og 13 daga overtid, så det kan hende din sin oxo er liten [;)] men bestill deg ny time litt seinare da er det enklere å se [;)]

Det jeg mener... datteren min var 46 cm lang og 2600 g i vekt.. så jeg prøvde å si at kanskje han bare er liten.. men den damen var veldig påståelig om å flytte termin så mange uker.. noe som strider mot alt annet.. hmms..

kom ho før temin el etter?

ORIGINAL: Ana22

kom ho før temin el etter?

2 dager før.. så var jo fullgått.. [:)]

ORIGINAL: GripDagen

Rart at JM stussa mer og tok en UL eller noe. (kan jo være at hun ikke har apparat), men de fleste JM har vel det? Hadde det vært så mye usikkerhet så hadde jeg nesten insistert på en ny UL ja.

Jordmorern jeg går til har ikke ul... Hvis ikke hadde hun nok tatt..

Back
Topp