forvirret

x1xiza

Glad i forumet
eg er litt forvirret her ..[8D] i dag kom tanta, greit nok det, endelig egentlig..for kanskje eg kan kome inn i syklusen igjen då..men når ein rekner ut eggløysing her så kjem det opp 28.august?? men skal ein ikkje rekne 14 dager fra første dag av mensen? eller er det kun ved syklus på 28 dager det kanskje..hmm, eg kan ha alt frå 28-35 dager eg..og denne gang kom den jo 3 uker for seint[:@]...er det rett å rekne ca 30 dager sida eg er usikker?? [&:]
 
ingen som kan svare meg[&:] jaja, ønsker alle ein fin dag iallefall[:)]
 
Hei på deg igjen[;)]

Menustrasjonssyklusen din er jo fra mensens 1. dag, til dagen før neste... Så el pleier å komme rundt 12-16 dager før mensen kommer. Har du mulighet til å prøve el-tester da? De finnes billige på billige-teste, Norge. Tenkte det kunne vært greit å finne ut nøyakyig el for deg... Der koster 18 tester 150 kr, så det er ganske rimelig.

14 dager er vel sånn innenfor normalen for dem som har 28 dagers syklus. Jeg har 26 dagers syklus, og el på ca dag 12-14.

lykke til, iza
 
TAKK[:)]skal ta og bestille sånne tester eg, det var jo billig, dei på apoteket er jo sykt dyre.
 
Ja, prøv dem... Det er strimler jeg har da... Ja, tror jeg ga 259 for 7 QR på apoteket jeg.. Så går det jo med ganske mange da når man skal teste el....

LYkke til[;)]
 
har bestillt 12 stk eg no, til 105 kr..men må forhandsbetale..eg har dårlige erfaringer med handling på nettet men..
 
Ja, men tror det skal gå bra. Hadde mine her hjemme bare et par, tre dager etter betalingen jeg.

Mange som handler der.... Så slipper man frakten også vet du, npr man handler for under 200, og over 100:)
 
merkelig..fekk opp at kontonr eg skulle bet til er ugyldig..jaja, får prøve igjen.
ha ein fin dag[:)]
 
Det var rart... Du er på Norges billige tester?
Fint bilde forresten som du har ved tickeren...

Ha 1 fin dag du å[:)]
 
no har eg fått bestille[:)] berre eg som rotet litt[8D]
takk, bilde er frå då me forlovet oss på menorca, 5.okt-03[:)] ( nabo øya til mallorca) nydelig plass! og det brukte me på innbydelsen til bryllupet vårt 8.okt-04[:)]
så no skal det testes, eller om ei stund då, og drikkes..hostesaft altså hehe[8D]
 
Back
Topp