Forvirret

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei, dette innegget kan høres ut som tull. Men er absolutt ikke det.
Jeg var på ul i uke 6+4, fikk se hjerte slå og ble flyttet frem til 7+4. Hadde hatt en blødning 4dager før og hadde brun utflod noen dager. Avtalte ny ul om 13 dager.
Før helgen fikk jeg nå ny blødning. Blødde endel med magesmerter, ikke ferskt blod. Uten klumper og hatt litt hele helgen. Ny ul i dag på 9+3, fosteranlegget er borte.
Men plutselig dukket det opp bak tomrommet et nytt fosteranlegg/fostersekk, men denne er 5 uker. Er dette mulig? At jeg har blitt gravid på ny mens en er gravid?
Har du hørt om dette før?

Høres ut som tidenes dårligste spøk, men vi er virkelig i sjokk. Hodet er kaos.
På forhånd takk for svar.
 
Hei!

Jeg tar deg helt seriøst. Men dette har jeg ikke ført om før, og ja det høres veldig rart ut. Nå er det en stund siden du sendte spørsmålet da sist forum ble avlyst. Jeg lurer veldig på hvordan det går med deg?
 
Takk for svar :)
Jeg mistet det siste fosteranlegget en uke etter. Kom ut i hel fostersekk, umulig å ta feil da den var på størrelse med en liten plomme.

Jeg har i etterkant tenkt at begge var der fra starten, men at den som ble oppdaget sist døde først, men kom ut sist.
Trist etter 2 1/2år som prøver, men vi fortsetter å håpe en sitter fast en gang.

Nok en gang tusen takk for svar :):Heartbigred
 
Back
Topp