Forvirret

3skalbli4

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er usikker på om jeg skal være her eller ikke.. på søndag fikk jeg min første positive test, 2 dager før foventet mens. Dagene etter har jeg fått flere positive tester, 6 stk totalt, en digital. I går hadde jeg time til legen av en annen grunn, men siden jeg sa jeg hadde fått positive tester, måtte jeg ta test der før vi kunne gå videre. Den var negativ! Jeg måtte komme tilbake i dag tidlig med morgenurin, og den var fortsatt negativ!! I mellomtiden har jeg testet positivt på digital test.. jeg er i dag 2 dager over forventet mens. nå må jeg vente en uke før jeg skal levere ny urinprøve til legen.. dette er fryktelig lang tid å gå å vente synes jeg. Spesielt siden vi har plagdes med å få det til å klaffe etter en MA i uke 12 i april...

Noen som har noe erfaring de vil dele som kn forklare dette?

Etter det jeg har hørt så er testen de bruker på legekontoret mindre sensitive enn diverse hjemmetester, og CB-digital kan slå ut på ganske lite hCG. Tok de ikke blodprøver? Rart at de ikke gjorde det da hCG kan oppdages tidligere i blodet enn i urin ...

Blodprøve ble ikke nevnt en gang... Fikk bare beskjed om å komme tilbake om en uke med ny urinprøve, det var det eneste de sa.

Hmm... om du har tatt så mange tester hjemme som er positive så vil nå tro duver gravid. Leste du den av innenfor tidsfristen?

Hmm... om du har tatt så mange tester hjemme som er positive så vil nå tro duver gravid. Leste du den av innenfor tidsfristen?

Leste av innen tidsfristen, og den digitale ble jo også positiv. Men legen virker så overrasket og synes det var veldig merkelig at deres tester ble negativ, så nå tørr jeg ikke håpe på noen ting.

De aller fleste drar ikke til legen for å ta test, så jeg tror du skal stole på de du har tatt hjemme. Og evt ta blodprøve hos legen om de skal sjekke [emoji4]

De aller fleste drar ikke til legen for å ta test, så jeg tror du skal stole på de du har tatt hjemme. Og evt ta blodprøve hos legen om de skal sjekke [emoji4]

Helt enig!

Hos meg holder det, og si til legen at jeg har fått positiv test også er vi i gang. Jeg må ikke ta ny på lege kontoret. Det er jo bare tull når du har fått positiv test(er) hjemme.

Back
Topp