Forvirret.

Lillemilla

Andre møte med forumet
Hei. Er ny her, å førstegangsgravid, det jeg lurer på er egentlig hvor langt jeg er kommet i graviditeten, på appen jeg har på telefonen(preglife appen) står d 5+0 og 6uker. Er jeg da i uke 5 eller 6? :) Skal til legen i dag å ta blodprøver osv. Jeg er så forvirret :p

Ikke enkelt å forstå, selv liker jeg å si at jeg er i uke 4 når jeg er 4+4, men appen min sier jeg da er i uke 5 :)

Jeg blir helt forvirret jeg [emoji14] Den andre appen jeg har står det at jeg er i uke 5, men den ene sier 6uker :P
Hehe skjønner :) sålenge du vet ca termin så har du en viss anelse og forståelsen om ukene vil nok komme etterhvert :) jammen mye man skal holde styr på, si :)

Hehe skjønner :) sålenge du vet ca termin så har du en viss anelse og forståelsen om ukene vil nok komme etterhvert :) jammen mye man skal holde styr på, si :)
Er ikke helt sikker på termin enda, men tror det er rundt 18-20 mars :) Skal til legen i dag å ta masse blodprøver å snakke, har vært så dårlig i det siste så har ikke klart å holde ordentlig på maten :) Så får sikkert vite litt hos fastlegen hvor langt jeg er kommet :)

Er det normalt at man får vondt nederst i magen? Lå på sofaen i går på siden å skulle legge meg på rygg å fikk de stikkende smertene nederst i magen, kjentes ut som om noen stakk en kniv i meg :( Når jeg har menstruasjon å får mensensmerter så får jeg også stråling ut i venstre fot (kun til kneet) har dette nå også. Så jeg lurer jo nesten på om mensen er på tur selv om jeg er gravid, er dette normalt?

Er det normalt at man får vondt nederst i magen? Lå på sofaen i går på siden å skulle legge meg på rygg å fikk de stikkende smertene nederst i magen, kjentes ut som om noen stakk en kniv i meg :( Når jeg har menstruasjon å får mensensmerter så får jeg også stråling ut i venstre fot (kun til kneet) har dette nå også. Så jeg lurer jo nesten på om mensen er på tur selv om jeg er gravid, er dette normalt?

Det aller meste av vondter er normalt! [emoji6] det du opplever er ligamentsmerter, ligamentene blir slappere og strekker seg når livmoren vokser[emoji4]

Det er nok ligamentsmerter og er helt normalt. Jeg får ofte sånne "hugg" når jeg reiser meg opp og sånt, må gjerne gå krøket en stund pga smertene [emoji14]

Store smerter, ned over beina, og mye blod pluss klumper vil si SA.. eg var igjennom det når eg var i uke 7+3.. sykt vondt... håper på at det ikke er det i ditt tilfelle.. lykke til!

Back
Topp