Forvirret....

*Pudding*

Glad i forumet
Hadde tenkt å vente med å flytte inn hit til det var mer "trygt", men nå er jeg forvirret...
Er 6+4 med første, og de to siste dagene har jeg hatt småblødninger på kveldene. Helt klart blod først, så litt mørkere før det stopper. Varer i to-tre timer.
Har ikke hatt noe særlig gravidsymptomer bortsett fra at jeg har vært trøtt og sulten hele tiden, og litt "murringer" og mensen lignende "smerter" i magen. I dag har jeg hatt sting lignende symptomer på både høyre og venstre side av magen.
Hva er normalt og ikke normalt?

Har ikke satt meg veldig inn i denne gravid-verden, da jeg gruer meg til både svangerskap og fødsel :p

Er forøvrig både full i luft og har nesten forstoppelse, og har skjønt at dette er "typiske" tegn på graviditet... :)

Jeg blødde hele svangerskapet sist, og denne gangen ser det ut som om jeg faktisk fikk mensen denne mnd selv om jeg er gravid, men er veldig forvirret selv, men man kan absolutt ha små blødninger uten at det er noe feil...

Skjønner meg ikke på alt dette, men det går seg vel til :) Er så mye som skjer med kroppen, så er i grunnen ikke rart vi blir litt forvirret :)

Skjønner meg ikke på alt dette, men det går seg vel til :) Er så mye som skjer med kroppen, så er i grunnen ikke rart vi blir litt forvirret :)

Så er det såå rart også, alle opplever ting forskjellig også... hehe.. vi må bare vente å se :D

Back
Topp