*IdaMor*
Elsker forumet
Helt siden den dagen jeg fant ut jeg var gravid, har jeg holdt meg unna alt som vi på død og liv IKKE må spise... Å jeg har hatt så lyst på roastbeef, spekemat og salami! Ostene klarer jeg meg uten.
Men nå når jeg har vært på sykehuset i noen dager, har jeg fått servert salami, roastbeef og spekeskinke... Hvorfor kan vi spise dette her? Oppbevares det andeledes? Det er jo ikke varmebehandlet her eller?
Får jo dårlig samvittighet av og spise det, for man er jo helt hjernevasket om at dette MÅ man holde seg unna...?
Så nå har jeg spist dette, å klaer ikke tenke på annet enn at jeg har lyst til å spise en hel pakke salami
Bra det ikke er lenge igjen til den lille keiseren vår skal komme
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Men nå når jeg har vært på sykehuset i noen dager, har jeg fått servert salami, roastbeef og spekeskinke... Hvorfor kan vi spise dette her? Oppbevares det andeledes? Det er jo ikke varmebehandlet her eller?
Får jo dårlig samvittighet av og spise det, for man er jo helt hjernevasket om at dette MÅ man holde seg unna...?
Så nå har jeg spist dette, å klaer ikke tenke på annet enn at jeg har lyst til å spise en hel pakke salami
Bra det ikke er lenge igjen til den lille keiseren vår skal komme
Sent from my GT-I9100 using BV Forum