Forvirret

Bellelini

Forelsket i forumet
Hei hei
 
Jeg har en tendens til å ha syklus på ca 30 dgr[:-] men denne gangen så gikk jeg 7 dager over. Mensen varte kun i ca 4 dager, men mye den første dagen og lite ellers. Straks jeg ble ferdig med den, så begynte jeg få mensmurringer igjen. Kan det være mulighet for at jeg kanskje kan være gravid?
Håper det er noen som kanskje opplevd noe lignende[:D] Jeg har itillegg veldig mye hetetokter. Holder på å bli gal av å være så varm. Har også hatt mye utflod etter sist mens ( noe jeg egentlig ikke pleier å få rett før mens. Tok en gr.test dagen før mens men den var negativ.
Så man kan godt si at jeg er forvirra je[8|]
 
Har du kun tatt den ene testen dagen før mensen?!?
Da hadde jeg jammen testa igjen hvis jeg var deg!
Det er vanskelig å si om det er en forsinket menstruasjon eller en graviditet, men there's only one way to find out! [:)]
Jeg hadde mensmurringer fra dagen før jeg testa positivt, og til jeg var ca. 8 uker på vei.
 
Lykke til!
 
Hei og takk for tilbakemeldingen[;)] Jeg har bestilt gr.tester som skal komme i posten i dag, så det kan bli spennende det ja.
 
Hadde vært utrolig kjekt om den viste positvit, men det får tiden vise.
 
Du får ha en fin dag videre, så skal jeg innom og fortelle mer etter at testen er tatt.[;)]
 
Så spennende! Hvis de ikke kommer med posten i dag, ta en tur på apoteket, og spandèr på deg en Clearblue! De er som regel mest sikre uansett! [:)] Keep us posted! Lykke til.
 
Back
Topp