forvirret!

Lise Marie

Flørter med forumet
Jeg testet sterk positiv igår, negativ hos legen idag og fikk mensen rett etter had jeg hadde vært til legen..

jeg blir så forvirret, noen som evt skjønne noe bedre enn meg? hehe :-)

de gangene var faktisk negative, jeg som innbilte meg at jeg så streken, men denne gangen var den sterk og tydelig..  men negativ hos legen å nå har jeg fått mens.. hør om flere også som det har skjed likens med å de er gravide..

så blir litt usikker..

Du får ringe å høre med legen din :)

Kjemisk graviditet.

Dette innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp på et såpass tidlig tidspunkt at kvinnen enda ikke har gått over den tiden hun venter mens. Dette skjer svært ofte, og trenger ingen videre oppfølging fra lege. Det sies at så mange som halvparten av alle befruktede egg går til grunne på et slikt tidlig tidspunkt. Kvinnen merker enten ingen ting, får evt litt kraftigere mens eller litt forsinket mens.

Tror du enten har hatt en veldig tidlig SA eller en kjemisk graviditet!

de aller fleste aborter skjer i uke 4-5 og mange vet ikke engang at de er gravide (med mindre de tester) de bare tror mensen kommer noen dager for sent. de fleste egg det er noe galt med slipper veldig tidlig. og veldig mange prosenter av befruktede egg fester seg ikke.

Back
Topp