Forvirret.......

x1xSnuppesnella

Betatt av forumet
Hva tror dere om dette? Skulle ha TR den 18. mai, men hun kom ikke. Tok en test den 19. mai som var positiv!:) Så kom plutselig TR på kvelden allikevel. Regnet med at jeg hadde mistet, utrolig kort på vei. Men jeg har liksom ikke slutta helt å blø, så jeg dro til legen i går. Der tok jeg en ny test, og den var også positiv...... Kan liksom ikke tro at jeg fortsatt er gravid etter to uker med småblødninger. Hadde en MA i februar, og har liksom ikke helt vært meg selv siden. Jeg tror at testen forstsatt var positiv pga at kroppen fortsatt skiller ut HcG.... Men etter to uker? Noen som vet hvor lenge testene er positive etter at man har mistet? Ååååå! Vil jo så gjerne være gravid, men nå er jeg bare forvirret!!!

høres ut som at du har hatt en festeblødning.
så sier bestill en time til UL og finn det ut på den måten...

Festeblødning varer jo ikke i 2 uker da...

Så jeg ville ha ventet litt og bestillt time til UL[:)]

Jeg vil vel si at det er rart at ikke legen henviste deg til ultralyd slik at du slipper å gå sånn i uvisshet. Ville ringt til legen og fått denne legen til å ringt gynokolog slik at du kom inn på hastetime:) Det kan jo også være at du egentlig har hatt tvillinger der inne kanskje og at du har mistet en. Men vanskelig og si.

Håper at du fortsatt er gravid og at alt står bra til med spiren:)

Back
Topp