Forvirret

Tine_mor

Elsker forumet
Hvordan kan det ha seg at når en går på p-piller kan en bli gravid? Dere som ikke planlagte svangerskapet,hvordan merket dere at dere var gravid? Er det ikke også skadelig for barnet at en bruker pillen til en finner det ut? Eg mistenker noe her i gården.. Føler meg rar,og eg har enda ikke fått mensen. Går på pillen,men har slurvet litt[:-] Setter veldig pris på svar[:D][:D]

Hadde ei venninne som ble gravid på pillen. Det skal ikke mer til enn at man glemmer å ta en pille eller to, eller at man kaster opp eller har diaré, og så er ikke virkningen av pillene like god lenger.

Hun fikk beskjed om at det ikke var farlig at hun gikk på pillen, men at det var bitelitt større sjangs for å få jente når man ble gravid på piller(litt rart, men).

men kanskje det kan være greit å slutte på pillen nå, hvis du mistenker at du er gravid? Sikkert sunnest for barnet i allefall!

Lykke til da!

M

du kan vel ta en test å sjå[;)] eg he 3 veninne så har blitt gravide på pillen.hu eina blai gravide me begge ungane sine på 2 forsjellige sorta p-pille.så dæ æ mulikt ja.lykke til.uansitt kæ du vil[;)]

Eg har ikke tatt den idag.. Skal mote meg opp til å kjøpe en graviditetstest senere[:-]
Er ca 5 dager overtid. Tviler på at eg tørr å ta den idag,men i morgen[;)] hehe.. Så p-pillen er ikke så sikker allikevel[;)] Skal ikke mye til virker det ut som.. Noen er som ble gravid på p-pillen??

jeg gikk på pillen når jeg var gravid... hadde ikke fått mensen men trodde bare den var forsiinket for jeg hdde kraftige mens smerter... tok bare helt tilfeldig en test liksom.....

hu eina så eg kjenne fekk isje mens når hu sko.å hu eina merka at hu va så sløve haile veien,mn trur hu blødde di fyste månane så hu gjekk til legen pga at hu va sløv.så sa legen at hu va gravid[;)] trur isje hu hadde venta dæ svaret,mn ungen kom å æ friske å raske.

Hadde du slurvet med pillen da? Glemte å ta den endag,men man skulle jo tro det ikke skulle gjøre noe?[:-] Skal jo være sikkert i 36 timer eller noe sånt?

er det ikke helt merkelig - noen blir gravide om de glemmer pillen en dag, mens andre må vente i votter og vinter for å få en normal syklus og bli fruktbare etter å ha gått på pillen...

Uansett så får du ha lykke til Tine_mor, og fortell når du har tatt test [:)]

Lykke til må du også ha[:D] Spennende tid dette[:D]

ORIGINAL: 87alenemamma

jeg gikk på pillen når jeg var gravid... hadde ikke fått mensen men trodde bare den var forsiinket for jeg hdde kraftige mens smerter... tok bare helt tilfeldig en test liksom.....

Som om jeg skulle skrevet det selv.. Hadde egentlig ingen mistanke om at jeg var gravid, måtte bare teste før jeg dumma meg ut og ringte legen pga de sterke mensensmertene..
Jeg hadde ikke glemt en eneste pille, de ble tatt hver morgen før jobb, samme tid! Samboer hadde fått beskjed om å dobbel sjekke fordi jeg er rimelig vimsete, men nei..

Back
Topp