Forvirret (sorry ekle detaljer)

Åsa80

Betatt av forumet
Jeg er så forvirret. I går morges var det brunt utfold i trusa når jeg skulle på do... Etterpå kom det vanlig blod. Ringte legen og fikk beskjed om å ligge i ro. Resten av dagen kom det bare litt rosa slim når jeg tørket meg etter toalettbesøk.... Våknet 3:30 i natt og gikk på do. Da blødde jeg mye. Men det var ikke noe annet enn blod..... (hvis dere forstår) Så jeg har jo ikke Mistet noe i den forstand....... Jeg er så forvirret....... Og redd...... ...blør ikke igjen i dag...

Off.. Dette vet jeg ikke noe særlig om! Men får du ikke komme inn til legen?

Jeg fikk beskjed i går om at det lureste var å legge meg ned og ligge rolig. Helst i 3-4 dager..... Legen er ikke på kontoret i dag og tenkte å gå til ham i morgen .

Det er mange ting som kan forårsake blødninger i svangerskapet, så det behøver ikke nødvendigvis bety at du har mistet. Og om det er slik, så er det dessverre ingenting en lege kan gjøre uansett, så det beste er nok å bare ta det med ro og håpe at blødningen gir seg. Jeg hadde en gang en skikkelig kraftig blødning som varte i flere dager, som en kraftig menstruasjon, men det gikk bra likevel, så alt håp er ikke ute! Lykke til!

Back
Topp