Forvirret over test...

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Jeg startet Synarela på torsdag og da tok jeg en test (A1) som var negativ. Så for å være helt sikker så tok jeg en test nå i morrest og den var blank, så jeg ventet ikke de fem minuttene men gikk og la meg igjen. Når jeg sto opp en time senere, så ser jeg helt klar en svaaaak, men hva jeg mener er rosa strek. Jeg bruker vanligvis ikke A1, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :( Fikk små kvalmetak på fredag, fortsatte litt i går, og i dag har det vært på grensen til kjipe tilstander. Men er jeg gravid eller er det Synarela som gjør meg kvalm?

Må uansett ringe sykehuset i morgen, men hører gjerne på deres erfaringer.

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1393763922.383274.jpg

Legger ved bildet, så dere kan se :)

Hm, må innrømme at jeg nok ser en svak, rosafarget teststrek på denne testen, gitt! Du må ringe klinikken selvsagt. Tenk om dere har klart det selv, da. Håper denne streken bare blir tydeligere de nærmeste dagene. Du må i hvert fall ta ny i morgen og da sjekke den innen tidsfristen. Har aldri hatt pos test annet enn den ene gangen etter IVF, men vet mange snakker om at dersom de har fått to streker på testen selv etter tidsfristen, så har de faktisk vært gravide. Spennende dager! :)

Jeg tok en test 7 dager etter innsett for å sjekke at eggløsningssptøyta var ute av kroppen. Der kom det og sterk lenge etter tidsfristen , og jeg var gravid. Håper på det samme for deg :)

Har aldrig opplevd å få falsk positiv på A1 testene. Men fått mye "falske synålstreker" på CB. Jeg selv stoler mer på doc morris og A1 testene enn jeg jør på CB.
Å jeg ser streken din her, ville tatt en ny på morgenirin. Og gjerne sammle urin i en kopp og utføre to forskjellige merker på samme urin :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg ser og en strek der.... ta en digital :) lykke lykke til

Takk for svar, dere :) Jeg tok en el-test, og den var knall positiv! Det gir meg masse forhåpninger, men prøver å holde beina godt plantet på jorda enn så lenge!

Snakket med en farmasøyt som mente at jeg ikke burde fortsette behandlingen. Noen som vet hvor på Ullevål jeg kan ringe nå for å spørre noen?

Dette er testen jeg tok nå i kveld ❤️
Den fra i morgest er øverst.
ImageUploadedByBV Forum1393784378.369080.jpg

Du er helt klart gravid:-) gratulerer så mye.. ring klinikken i morgen tidlig, de setter deg over dit du skal :-)

Oi så UTROLIG gøy!!! Du er gravid!! Og det før du har begynt behandlig! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye med graviditeten!!:):D

Gratulerer så mye :)

Ingen tvil her, nei! Du er gravid! Du skal ikke fortsette med medisiner nå ettersom du er gravid, så jeg ville avsluttet med én gang. :)

Ingen tvil her, nei! Du er gravid! Du skal ikke fortsette med medisiner nå ettersom du er gravid, så jeg ville avsluttet med én gang. :)
Jeg snakket med fødeavdelingen (eneste som er åpen) og de ba meg ta enda en test nå i kveld og ringe tilbake hvis den var negativ. Hvis den var positiv, måtte jeg slutte med medisinen. Jeg fikk skviset ut akkurat nok til en ny test, og den ble heldigvis POSITIV! Nå er mannen og jeg helt lamslåtte og prøver å forstå hva som har skjedd! Etter snart to år så har vi fått det til selv ❤️❤️❤️

Herlig! Gratulerer så mye :) Kjenner følelsen, fikk til snuppa selv da vi skulle begynne på fryseforsøk ;) Vi fikk UL i uke 7 alikevell, selv om vi klarte det selv. Hører til St.Olavs, det må du høre om.. Lykke til videre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fantastisk:-D gratulerer så mye!!:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp