Forvirret om kjønn

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Vi var på ultralyd i uke 12.5 og så det som tydelig var gutteutstyr. Ultralydjordmoren var selv overrasket over hvor tydelig vi alle så det (dette var privat og hun hadde høyt oppløst apparat).
Nå ved OUL var jeg på sykehuset der hun hadde mye dårligere oppløst apparat. Hun slet med å få god vinkel opp mellom beina men mente tilslutt at hun tydelig så jenteutstyr.
Så nå er vi nokså forvirret :woot: Har bestilt ny ultralyd om 5 uker, privat ved samme klinikk som den i uke 12, blir spennende å se hvilket kjønn vi lander på! :)

Det er ikke så uvanlig å ta feil på den tiden. Jeg fikk også beskjed om gutt i uke 12, men ble jente :happy:

Om man skal «gjette» riktig i uke 12 tror jeg man burde kunne NUB theory. Altså se på vinkelen på utstyret og ikke bare på selve utstyret. Jentene har veldig hovne kjønnslepper i uke 12 og kan like greit se ut som gutt.

Om du har noen gode bilder fra ultralyd av utstyret «nubben» i profil, kan du sende det inn på en Facebook-side som heter «NUB theory». De tar sjeldent feil, har vel 96-97 % sjanse for at de tipper rett :happy:

Vi fekk beskjed den andre veien, fikk vite jente i veke 14+2 var ingenting mellom beina. Men det var plutselig noke ganske tydelig mellom beina på OUL veke 18+3:hilarious: Så vi venta visst en liten gutt allikevel :Heartblue

Det er ikke så uvanlig å ta feil på den tiden. Jeg fikk også beskjed om gutt i uke 12, men ble jente :happy:

Om man skal «gjette» riktig i uke 12 tror jeg man burde kunne NUB theory. Altså se på vinkelen på utstyret og ikke bare på selve utstyret. Jentene har veldig hovne kjønnslepper i uke 12 og kan like greit se ut som gutt.

Om du har noen gode bilder fra ultralyd av utstyret «nubben» i profil, kan du sende det inn på en Facebook-side som heter «NUB theory». De tar sjeldent feil, har vel 96-97 % sjanse for at de tipper rett :happy:
Testet det ut og de tipper jente gitt. Merker jeg blir litt oppgitt da over hun ultralydjordmoren, hun burde jo kunne dette, hvertfall med så godt apparat!

Vi fekk beskjed den andre veien, fikk vite jente i veke 14+2 var ingenting mellom beina. Men det var plutselig noke ganske tydelig mellom beina på OUL veke 18+3:hilarious: Så vi venta visst en liten gutt allikevel :Heartblue
Ja, da ble det litt annerledes for dere og da :)

Back
Topp