Forvirret nå

lattermild

Forelsket i forumet
Hø. I følge beregningene skulle jeg hatt el i dag eller i morgen, men nå ser det ut til at jeg har fått mensen i stedet... 15-dagers syklus??? WTF??
 
Tja, nå ser det ut til å ha gitt seg, så da var det vel helst nettopp det at egget ikke klarte feste seg, ja [:(]

Vel, vel. Er jo noe det og, da vet vi jo i hvert fall at ting skjer... Er tross alt bare pp 2 - på'n igjen neste måned (og så kan jeg vel ta meg et glass vin med god samvittighet til helga også [;)] ).
 
Noen har enliten blødning under eggløsning så det er ikke sikkert at håpet er borte denne måneden. Kanskje du rett å slett er på ditt mest fruktbare nå!!
 
Hm, jeg aldri hatt blødninger midt i syklusen før, men håpet er lysegrønt, har jeg hørt - kanskje man skulle tatt en kjapp runde i senga sånn bare for å være på den sikre siden [;)]
 
OK, da gir jeg ikke opp [:D]

Har liksom aldri hatt bruk for å finne ut av dette her før, så det er visst en del ting jeg ikke har fått med meg... Leste litt om syklusen og el på pernille.info og der ser jeg at egget først når livmoren etter omtrent fire dager, så da kan det jo umulig ha kommet så langt ennå. Siden jeg først tenker etter så har jeg også vondt nederst i magen i dag, hadde ikke tenkt over det før fordi jeg ganske ofte har vondt både her og der, men det kan jo ha en sammenheng med blødningen.

Jeg får krysse fingre, da (og vente med det vinglasset...)
 
Ja sant det. FDu har nok eggløsning tenker jeg. Men det er ike farlig å ta et vinglass da.. For det tar et par uker før blodforsyvningen til barnet er så stor at det er skadelig... Derfor det ikke gjør noe om man tok seg en skikkelig fest da man er gravid... Mange som har gjort det.......... Så har de funnet ut at de var gravide i ettertid liksom.... Og selvføgelig angret. Jeg tar øl og vin jeg selv om jeg prøver.. Må jo leve og hehe
 
Hm - hvor mye pleier det å blø når det blør ved el? Det har liksom holdt på i tre dager nå - ikke mye, men litt nå og da sånn at det stort sett ser ut som "gammelt" blod (altså er brunt, ikke rødt)... Begynner å bli litt lei...
 
Hei. HAr ikke peiling jeg. Jeg blør ikke under EL. HAr bare lest at noen kan få en liten blødning. Hva liten betyr er jo ikke så lett å bli klok på. Dessuten er det sikkert induviduelt. Har du prøvd med EL test da?
 
Nei, har ikke prøvd el test. Har ikke gått til anskaffelse av det ennå - men får vurdere det for neste pp om ikke det skulle finne på å bli klaff nå. Noen som vet hvor lang leveringstid billige-tester.com har?
 
Tok tre - fire dager til meg. Jeg satt eover penger på kontoen deres og da står det at det tar et par dager før betalingen blir registrert. Når de ser at du har betalt sendes den med en gang. Tror det går raskere hvis man betaler med kort.
 
Back
Topp