Forvirret! Mister jeg?

FruD

Forelsket i forumet
Begynte med brunlig utflod for 10 dager siden, de siste dagene har det tatt seg opp som friskt blod. Det er ikke mye som kommer, men litt er det når jeg tørker meg innimellom, og det kommer litt i truseinnlegget innimellom. Jeg var til lege i går, og fikk gu. Hun så at livmormunnen (eller hva det heter) var lukket, men sendte med på innveldig ul i dag. Der kunne ikke gynekologen se noe aktivitet, men det kan hende jeg er kortere på vei enn jeg tror. 6+4 i dag. Jeg var fortsatt kvalm etter ul, men synes puppene kanskje er litt mindre ømme.

Har mistet tidligere i uke 6, og da var det helt annerledes. Det har ikke kommet klumper enda, men det vil liksom ikke gi seg med blodet heller. Tok hcgtest i dag, og skal ta ny på torsdag. Er så spent!!!
Kan det hende jeg er kortere på vei, og derfor det ikke vistes noe på ul? Jeg som har syklus på 25-26 dager... Uff! Noen med gode historier til frustrert frue?

nesten umulig for oss å svare på, men helt ærlig virker jo både blod og ingen aktivitet på ul som litt dårlig tegn.. :( MEN, jeg skal krysse fingrene for at du bare er litt kortere på vei, og at HCG prøven viser en god stigning :)
Lykke til! :)

nesten umulig for oss å svare på, men helt ærlig virker jo både blod og ingen aktivitet på ul som litt dårlig tegn.. :( MEN, jeg skal krysse fingrene for at du bare er litt kortere på vei, og at HCG prøven viser en god stigning :)

2x 24November skrev:

Det er akkurat det jeg tror selv også, at jeg mister. Men jeg mista i uke 6 tidligere, og da skjedde alt veldig raskt med sterke smerter. Det er det jeg synes er så rart.. Må vel bare smøre meg med tålmodighet til fredag :)

FruD skrev:

2x 24November skrev:

Det er akkurat det jeg tror selv også, at jeg mister. Men jeg mista i uke 6 tidligere, og da skjedde alt veldig raskt med sterke smerter. Det er det jeg synes er så rart.. Må vel bare smøre meg med tålmodighet til fredag :)

selv har jeg bare opplevd SA (6stykk), og da har det liksom ikke vært noen tvil.. men om du har mista (krysser fingrene for at det ikke er det) er det vel det de kaller MA?? Siden fosteret enda er der? Uansett trur jeg, på lik linje som fødsel at det kan virke/oppleves forskjellig hver gang.

Det er nok MA det også kan være ja, og sa kan vel være ulik fra gang til gang. Håper i det lengste at det skal gå bra :)
Er bare så kjipt å gå så mange dager i uvisshet, men hcg svarene vil nok gi meg et svar på fredag.

Det at de ikke så noe aktivitet på ul trenger ikke ha noe som helst å si, da jeg var 6+4 så var jeg på ultralyd og de så kun posen, men ingen foster. Så jeg måtte tilbake på ultralyd to uker senere, og da så de et foster og hjertelyd. Det er ofte rett og slett for tidlig å se noe på ultralyd så tidlig. Jeg ble ikke satt noe tilbake heller, så jeg var 6+4 da de ikke fant noe. Prøv å slapp av, blødninger er vanlig tildlig i svagerskapet, og tror du hadde blødd mer om du hadde mistet. Det kommer jo også klumper om man mister tror jeg- Lykke til, jeg skal krysse fingrene for deg!

Frk.Cupcake skrev:
Det at de ikke så noe aktivitet på ul trenger ikke ha noe som helst å si, da jeg var 6+4 så var jeg på ultralyd og de så kun posen, men ingen foster. Så jeg måtte tilbake på ultralyd to uker senere, og da så de et foster og hjertelyd. Det er ofte rett og slett for tidlig å se noe på ultralyd så tidlig. Jeg ble ikke satt noe tilbake heller, så jeg var 6+4 da de ikke fant noe. Prøv å slapp av, blødninger er vanlig tildlig i svagerskapet, og tror du hadde blødd mer om du hadde mistet. Det kommer jo også klumper om man mister tror jeg- Lykke til, jeg skal krysse fingrene for deg!

ja det er sant :) jeg var på ul uke 5+5 og da så vi heller ingen bevegelse eller hjertelyd, men størrelsen passet med antall uker. Var tilbake 2 uker etter og da var det aktivitet og hjertelyd :) min termin ble heller ikke flyttet.

Takk! Håper det blir en likedan historie som hos deg :) Jeg har blødd veldig lite i dag, blødde mer i går etter gu undersøkelsen.. Håper og håper, men synes det er lite symptomer kontra for 2 uker siden.. Er nok hodet som begynner å spille meg et puss etter så mange dager med grubling på dette..

2x 24November skrev:

Back
Topp