Forvirret etter ul.

svirrevipp nr 3?

Flørter med forumet
Hei.Jeg er rimelig forvirret kan du si..Jeg hadde siste mens 20.mai...hadde sex 4.juni...testet positivt 22.juni.Ble sendt til ul pga mistanke om svangerskap utenfor livmoren.I følge terminkalkulator er jeg over 8 uker,men gyn mente jeg knapt var 5 uker.Dette var om mandagen.Hjertet var ikke ferdig,men alt så bra ut. Jeg får ikke regnestykket til å gå opp.:banghead:..Er det noen som har lyst til å hjelpe meg forstå dette??:anyone

No er eg ik ekspert på dette men ut i fra dine opplysninger so e du 8 veke på vei, men veldig rart at gyn meinte berre 5:/

Så de fant noe i livmora di? Hvorfor mistenkte de exu? Regner med du skal tilbake på UL til uken igjen? Har dere ikke hatr sex flere ganger mellom 4. og 22. juni? Var testen din tydelig positiv 22. juni?

Da bør du enten få ny ul for å sjekke at fosteret utvikler seg, eller ta blodprøve for å måle hcg med to dagers mellomrom.

Hadde kun sex den ene dagen.Klart positive tester. Har ikke fått ny ul nei...gyn ville ikke høre på meg da jeg sa at dette ikke kunne stemme..Ble sendt på ul pga smerter og små blødninger.

Sniker fra februar... Virker som det er helt vanlig å bli satt tilbake minst en uke på tidlig ul. Jeg ble det selv i uke 7, så et bankende hjerte men gyn mente jeg var 10 dager mindre på vei enn jeg trodde. Det kunne ikke stemme å på en senere tidlig ul, uke 10+6 viste det seg at det gjorde det ikke heller. Ble satt frem igjen <3 dette har skjedd flere jeg kjenner. Dog var lit litt rart kanskje at ikke hjerter slo. Jeg ville skaffet en ny ul om en ukes tid allerede for hvis alt er bra skal jo hjertet slå da :-) lykke til

Tusen takk for alle tilbakemeldinger :) Jeg ble jo satt tilbake nesten 3 uker da. Hjertet slo ikke enda,men gyn så gjennomstrømning (?).Er litt frustrerende å ikke bli hørt i sånne situasjoner :(Men får ikke gjort noe hverken fra eller til.
Tusen takk alle sammen :signs001:Heartred

Tusen takk for alle tilbakemeldinger :) Jeg ble jo satt tilbake nesten 3 uker da. Hjertet slo ikke enda,men gyn så gjennomstrømning (?).Er litt frustrerende å ikke bli hørt i sånne situasjoner :(Men får ikke gjort noe hverken fra eller til.
Eg synest at du skal bestille ny ul eg! Sjølv om de e dyrt men de e vert

At det var gjennomstrømning høres jo bra ut. Ikke at jeg vet noe om det, men det er vel det som skjer like før hjertet begynner å slå? Hadde uansett bestilt ny ul hvis jeg var deg. Det virker ikke helt bra å bli satt tilbake så lenge. Krysser fingrene for deg ♡

Det skal sies at jeg har ikke noe vondt eller blødninger nå.Kjenner det strekker godt til tider,er potte tett i nesa har ømme pupper og kan sikkert sove hele tiden Har smått begynt med kvalme og hodepine så føler egentlig at ting er litt som det skal altså :thumrightMen irriterer meg over det regnestykket som ikke går opp :banghead:Da har de:sign19 sikkert overnattet et sted før de gjorde det de skulle:smiley-bounce015

Opplevde det samme selv i forrige svangerskap, og legene mente egget måtte gått i dvale i egglederen før det festet seg. For egget kan gå i dvale både i egglederen og i livmora i alt fra noen dager til 10 dager. Problemet var jo at i følge legene da, så hadde jeg fått positiv test over en uke før jeg ble gravid. Og når ungen kom 3 uker før tiden, mente de at hun så mer ut som hun var 40 uker enn 37 uker.

Back
Topp