Forvirret etter ul hehe

Mammatil4skatter

Betatt av forumet
hei, er gravid med mitt fjerde barn:) medsansynlig fjerde gutten også, men var på en ul da jeg var 13 uker og da mente hun at det var jente og telte streker, plutselig stakk det ut noe og jeg sa det umulig kunne være jente, da ble hun også usikker og sa at det så ut som begge deler og at jeg bare
Måtte vente :) var på ny ul idag og det første han spurte meg om var, Hva har du fra før!? Da jeg sa gutt, så sa han: vel det blir en jente denne gang, da sa jeg : hÆÆ? Jente? Nei det kan ikke stemme, jeg får bare gutter, da må du sjekke bedre og la meg få se et bilde, da han begynnte og sjekke litt bedre sa jeg , det der er jo gutt, stikker jo frem
Noe der? Da sa han nja ja nå ser det mer ut som gutt, så ja det blir nok en gutt til, først lignet det jente begge ulene helt til jeg ba de sjekke bedre for det kunne ikke stemme! Ska på oul neste uke da men vet vel kjønnet no! Håper ikke det blir mer frem og tilbake hehe :) noen opplevd det samme?

hei, er gravid med mitt fjerde barn:) medsansynlig fjerde gutten også, men var på en ul da jeg var 13 uker og da mente hun at det var jente og telte streker, plutselig stakk det ut noe og jeg sa det umulig kunne være jente, da ble hun også usikker og sa at det så ut som begge deler og at jeg bare
Måtte vente :) var på ny ul idag og det første han spurte meg om var, Hva har du fra før!? Da jeg sa gutt, så sa han: vel det blir en jente denne gang, da sa jeg : hÆÆ? Jente? Nei det kan ikke stemme, jeg får bare gutter, da må du sjekke bedre og la meg få se et bilde, da han begynnte og sjekke litt bedre sa jeg , det der er jo gutt, stikker jo frem
Noe der? Da sa han nja ja nå ser det mer ut som gutt, så ja det blir nok en gutt til, først lignet det jente begge ulene helt til jeg ba de sjekke bedre for det kunne ikke stemme! Ska på oul neste uke da men vet vel kjønnet no! Håper ikke det blir mer frem og tilbake hehe :) noen opplevd det samme?

Ikke godt å si :-) Her hadde den ene navlestrengen foran sine edle deler så han kunne ikke si med sikkert om det var en gutt men han trodde det :-) Blir spennende å se på oul da :-)

Hadde jo vært gøy om det kom ei jente da. Men frisk baby er viktigst
Her fikk jeg høre at "ååå det er en gutt" når mellomste jenta kom. Men ho så jo navlestrengen mellom føttene.
Her venter vi også nr 4 Å jeg er nok overbevist om at den 4. jenta kommer.
Vet flere har "bommet" med kjønn på ul. Får håpe du får et konkret svar neste uke☺️

Jeg skjuler ikke at ønske om en jente er stort men en gutt er like velkommen og og elsket i mitt hjerte som de 3 andre barna mine er :) frisk er det viktigste men hadde vært stas med en søster :) men tviler på at det er en jente, isåfall har navlestrengen lagt lenge mellom beina Bare sykt forvirrende :)

Jeg ble fortalt at det var gutt i magen sist svangerskap, 3 ganger. Helt til jeg kom i uke 35, da var det ei jm som så at det var jente.

Nesten likt :p

På oul nå, så sa jm gutt, så det blir spennende å se om det blir det eller om det er ei jente til som lurer oss :p

Jeg ble fortalt at det var gutt i magen sist svangerskap, 3 ganger. Helt til jeg kom i uke 35, da var det ei jm som så at det var jente.

Nesten likt :p

På oul nå, så sa jm gutt, så det blir spennende å se om det blir det eller om det er ei jente til som lurer oss :p
Såpass ☺️ Kunne du se tissefanten selv også da? På ul? For jeg så det sto noe ut mellom beina ☺️ Men virker som om det ikke kommer til synet helt med det første så da tror de jente og er rask med og konkludere det ! Får nok høre gutt på oul ellers blir jeg overrasket hehe

Vi trodde vi så noe som stakk ut, men kan ha vært navlestrengen..

Denne gangen så vi både pung og tiss. Vi mener det selv hvertfall, ellers har jenta en stor klitoris :p

Nei, er nok gutt denne gangen, ettersom hun som tok ul fant det frem flere ganger på oul ;)

Back
Topp