Mammatil4skatter
Betatt av forumet
hei, er gravid med mitt fjerde barn
medsansynlig fjerde gutten også, men var på en ul da jeg var 13 uker og da mente hun at det var jente og telte streker, plutselig stakk det ut noe og jeg sa det umulig kunne være jente, da ble hun også usikker og sa at det så ut som begge deler og at jeg bare
Måtte vente
var på ny ul idag og det første han spurte meg om var, Hva har du fra før!? Da jeg sa gutt, så sa han: vel det blir en jente denne gang, da sa jeg : hÆÆ? Jente? Nei det kan ikke stemme, jeg får bare gutter, da må du sjekke bedre og la meg få se et bilde, da han begynnte og sjekke litt bedre sa jeg , det der er jo gutt, stikker jo frem
Noe der? Da sa han nja ja nå ser det mer ut som gutt, så ja det blir nok en gutt til, først lignet det jente begge ulene helt til jeg ba de sjekke bedre for det kunne ikke stemme! Ska på oul neste uke da men vet vel kjønnet no! Håper ikke det blir mer frem og tilbake hehe
noen opplevd det samme?
Måtte vente
Noe der? Da sa han nja ja nå ser det mer ut som gutt, så ja det blir nok en gutt til, først lignet det jente begge ulene helt til jeg ba de sjekke bedre for det kunne ikke stemme! Ska på oul neste uke da men vet vel kjønnet no! Håper ikke det blir mer frem og tilbake hehe