Forvirret? Er jeg gravid? (langt, sorry)

MaybeBaby

Andre møte med forumet
Jeg er en "gammel" bruker med nytt nick- da jeg ønsker å være anonym omkring dette til jeg er sikker. Har hatt ubeskyttet sex denne mnd- men et par dager etter det som vanligvis skulle vært min "fruktbare" periode- vet jo at dette kan variere da[:)]
 
Mensen skulle vært her igår- men er ikke kommet enda. Jeg har helt regelmessige sykluser til vanlig på 27 dager. Har hatt mensmurringer som startet rett før en uke før ikm, så var sikker på at mensen ville komme. Det har den ikke. Kjøpte to quick respons tester igår.
 
Tok først den ene. Umiddelbart så den negativ ut- jeg satt ikke å ventet i fem minutter, så bare på den det første minuttet eller to. Tittet tilfeldigvis på den senere på kvelden- da var det to streker[&:]
 
Tenkte at det trengte jo ikke stemme- da det kan bli sånn etter en stund...
 
Tok ny test i morges- nå mens jeg tok tiden. Etter tre min begynte jeg å ane en strek svaaaaaakt. Etter fem minutter ser jeg streken- fortsatt svak- men definitivt en strek.
 
Er den virkelig positiv?
 
Høres ut som den er positiv ja, drister meg til et lite gratulerer [:)]
 
Oi det kan jo være det da..[:)] Du får teste igjen om et par dager kanskje, for å få vite helt sikkert. [;)]
 
Men man sier visst at en strek er en strek [;)]
 
Wow, tenk det da....[:)] Takk for gratulasjon[:D] Litt kjappere enn vi hadde tenkt, men VELDIG velkommen uansett[:D]
 
Det er bra! Du kan jo ta en ny test i morgen for å være helt sikker! [:D] 
Men en strek er visst en strek ja!
 
Gratulerer så mye med spiren[:)]
 
svak strek er pga lavt hcg i urinen, prøv igjen om noen dager så skal du se at streken er sterkere[;)]sier et svakt gratulerer jeg[:D]
 
QR test.. er det positivt resultat ganger to så er du nok gravid, er du i tvil kjøp CB digital å ta en ny test så får du et sikkert svar, håper spiren sitter - og jeg drister meg til å gratulere [:D][:D]
 
Back
Topp