Forvirret ang kjønn

FintFerdig

Betatt av forumet
Jeg var på privat tul 13+4 og legen sa at det var en gutt. Vi var ikke der for å få vite kjønn, men han buste liksom bare ut med det. Han virket helt sikker - og han er en annerkjent lege som jeg egentlig tenker kan sine saker.

Pga funn på TUL ble vi henvist til duotest og var i den forbindelse til ultralyd på regionssykehuset i dag. Nevnte for JM at vi hadde fått vite at det med stor sannsynlighet var en gutt. Hun flirte litt og sa at vi burde avvente shoppingen litt - hun var nemlig rimelig sikker på jente. Hun hadde sett det med en gang selv om det var helt andre ting hun skulle sjekke på undersøkelsen i dag. Jobben hennes er fostermedisin, så jeg stoler jo også veldig på at hun kan sine saker.

Så nå får jeg visst leve i spenning frem til OUL likevel :)

Hehe ikke lett [emoji16] vet om en tvillingmamma som fikk beskjed om at begge var jenter, opptil flere ganger av forskjellige, men ut kom to gutter [emoji15][emoji16]

Er det lov å spørre om hvem du var hos på privat ultralyd i uke 13+4?[emoji4]
lever selv i spenning frem til OUL for å se om han jeg var hos tok riktig når det gjaldt kjønn, og jeg var en uke før deg på privat ultralyd[emoji51] han virket også veldig sikker

Er det lov å spørre om hvem du var hos på privat ultralyd i uke 13+4?[emoji4]
lever selv i spenning frem til OUL for å se om han jeg var hos tok riktig når det gjaldt kjønn, og jeg var en uke før deg på privat ultralyd[emoji51] han virket også veldig sikker

Sendt PM :)

Jeg var på privat tul 13+4 og legen sa at det var en gutt. Vi var ikke der for å få vite kjønn, men han buste liksom bare ut med det. Han virket helt sikker - og han er en annerkjent lege som jeg egentlig tenker kan sine saker.

Pga funn på TUL ble vi henvist til duotest og var i den forbindelse til ultralyd på regionssykehuset i dag. Nevnte for JM at vi hadde fått vite at det med stor sannsynlighet var en gutt. Hun flirte litt og sa at vi burde avvente shoppingen litt - hun var nemlig rimelig sikker på jente. Hun hadde sett det med en gang selv om det var helt andre ting hun skulle sjekke på undersøkelsen i dag. Jobben hennes er fostermedisin, så jeg stoler jo også veldig på at hun kan sine saker.

Så nå får jeg visst leve i spenning frem til OUL likevel :)

Fantastisk når du egentlig ikke ville vite;)

Fantastisk når du egentlig ikke ville vite;)

Var ikke det at vi ikke ville vite. Var bare ikke forberedt på at han skulle si det sånn helt uten å spør oss først. ;) Så nå er den store diskusjonen i heimen HVEM som var mest troverdig av de to ekspertene :happy119:happy118....

Heldigvis mindre enn en mnd til OUL !

Kan vel ofte se ganske likt ut rundt uke 12-13, så er nok sikrere seinere. Tror ikke vi får vite det før UL uke 18 her.
Vurderer å vente til fødselen, er jo spennende det også

Back
Topp