Forvirret ang BO og hCG nivå

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Har hCG nivå på 46000 og legen mente dette var overraskende høyt til å ha en tom fostersekk. Skal tilbake imorgen for å sjekke om det stiger eller synker,men ble så forvirret av han.

Han virket veldig usikker og sa Tilogmed at han var usikker nå.

Jeg trodde 46000 var lavt i forhold til at jeg skulle vært 9 uker på vei imorgen.

Om hCG stiger så er jo dette fordi morkaken er aktiv og kroppen tror jeg er gravid. Dette burde vel han vite ?!

Vi så jo på UL i går at fostersekken var skåltom...

åååårhh. Jeg vil bare ha dette ute av meg og utav verden...
default_icon_sad.gif

Hva skjedde ? Om jeg kan spørre ? Sank nivået eller steg det?

8+1 fikk jeg kur samme dagen jeg var på Ul.

Har kun dei talla :

4+1 211
5+1 1332
7+1 26441
7+3 35500
8+1 60000

Det vil nok stige for kroppen tror der er noe.
Jeg hadde symptomer, kvalm, ømme bryst, murringer der nede, metall smak i munn.

Har hCG nivå på 46000 og legen mente dette var overraskende høyt til å ha en tom fostersekk. Skal tilbake imorgen for å sjekke om det stiger eller synker,men ble så forvirret av han.

Han virket veldig usikker og sa Tilogmed at han var usikker nå.

Jeg trodde 46000 var lavt i forhold til at jeg skulle vært 9 uker på vei imorgen.

Om hCG stiger så er jo dette fordi morkaken er aktiv og kroppen tror jeg er gravid. Dette burde vel han vite ?!

Vi så jo på UL i går at fostersekken var skåltom...

åååårhh. Jeg vil bare ha dette ute av meg og utav verden...
default_icon_sad.gif

Så leit det du er i gjennom. Legen ønsker nok å se hvor mye / lite hcg stiger og vente litt før konklusjon. De må ha i bakhodet at man kan være kortere på vei og at det kan være årsak til tom fostersekk. En kombinasjon av hcg med 2-3 dagers mellomrom og ul gir bedre svar. Mulig de ønsker å vente en uke å ta ny ul?! Fikk du ingen informasjon? Forstår din frustrasjon, man ønsker jo bare å forsøke å komme seg videre etter noe sånt. Men kanskje du bare er kortere på vei og at det var litt tidlig for å se noe på tul? Styrkeklem til deg[emoji173]️

Så leit det du er i gjennom. Legen ønsker nok å se hvor mye / lite hcg stiger og vente litt før konklusjon. De må ha i bakhodet at man kan være kortere på vei og at det kan være årsak til tom fostersekk. En kombinasjon av hcg med 2-3 dagers mellomrom og ul gir bedre svar. Mulig de ønsker å vente en uke å ta ny ul?! Fikk du ingen informasjon? Forstår din frustrasjon, man ønsker jo bare å forsøke å komme seg videre etter noe sånt. Men kanskje du bare er kortere på vei og at det var litt tidlig for å se noe på tul? Styrkeklem til deg[emoji173]️
Det er ikke mulig at jeg er kortere på vei siden jeg vet når EL var og vi hadde kun sex de tre dagene rundt EL. Både før og etter.
Jeg er veldig sikker på at det ikke er noe inni der pga det. Man burde sett noe når jeg er såpass lang på vei :(
Fikk ikke noe informasjon egentlig. Bare beskjed om å ta blodprøver. Veldig dårlig egentlig

Da jeg hadde MA (litt usikker om det var det eller BO, da det er så lenge siden), var hCG på nesten 100 000. Jeg var innlagt på sykehus, og de tok ultralyd tre ganger daglig i tre dager før de konkluderte med at de skulle ta utskrapning og laparaskopi. HCG steg de dagene jeg var der. Er så mange år siden, så jeg husker ikke alle detaljene, men husker veldig godt at de ikke så noe på ul, men sa at livmoren tilsvarte 8 uker ca. De kalte det missed abortion den gangen, men jeg tror mye hadde kommet ut av seg selv siden jeg blødde som mens som vanlig.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp