Forvirra!!!

Tøysa

Elsker forumet
Uff, blir så forvirra av kroppen min... Spotta litt på fredag og spotta lørdag formiddag. Midt på dagen på lørdag kom det litt friskt blod og jeg trodde TR var i gang da. (Kun syklusdag 20) Dermed starta jeg med progynova. Etter det har det bare kommet gammel spotting igjen...  Tror dere jer har starta på tablettene for tidlig? Tenker å fortsette med tablettene til i morgen, og ringe sykehuset da. Ville dere gjort det samme? Får jo ikke tak i de i dag. Håper ikke jeg gjør noe dumt nå, eller ødelegger for noe hvis dette faktisk bare var en el blødning, eller en festeblødning...? Satser på at TR komme for fullt i løpet av dagen, og man skal jo regne første dag med frisk blødning som dag 1, og når det kom litt i går, så....? Skulle veldig gjerne hatt noen fasitsvar her! 

Uff da.. det er jaggu ikke lett å si hva som er best å gjøre i den situasjonen der. [8|] Men vil tro at det lureste du gjør er å ringe sykehuset i morgen å høre. I mens krysser jeg fingrene for at det er blødning og at den kommer for fult igjen sånn at det er riktig det du har gjort [;)]

hei[;)]kan ikke gi deg noe fasitsvar, men slik du beskriver det slik skjedde med meg også denne gangen bare jeg begynte med spotting på dag 27 dagen etter var det friskt blod så jeg begynte med progynova så stoppa det opp og var bare litt spotting et par dager så var tr der for fullt. tenkte ikke noe på det, helt til jeg leste det du har skrevet så nå ble jeg veldig usikker[8|][8|]men skal på ul i morgen skal spør gyng da[;)]håper det er noen andre som kan gi deg et klarer svar på dette[;)]lykke lykke til[;)]

Det er så forvirrende nå kroppene våre ikke oppfører seg som de pleier å gjøre[&:] Ville nok ha ringt sykehuset i morgen ja[:)] Men satser selvfølgelig at TR er igang for fult straks[:)]

Takk! Fortsatt bare spotting her, men godt å høre at du har hatt det på samme måten, t.t.h! [:)] Da fortsetter jeg med tablettene til i morgen og hører hva sykehuset sier da. Håper TR kommer for fullt hos meg også snart, slik det gjorde hos deg!

ORIGINAL: t.t.h.

[:D] Lykke til på ul i morgen!!! [:D]

Lykke til på UL i morgen, håper det er greit at du startet på progynova. [:)] Jeg begynner stortsett å blø med en gang uten spotting, så var ikke noe problem når jeg begynte med progynova[8|]

ORIGINAL: tullemor79

Lykke til på UL i morgen, håper det er greit at du startet på progynova. [:)] Jeg begynner stortsett å blø med en gang uten spotting, så var ikke noe problem når jeg begynte med progynova[8|]

Håper jeg er like heldig som deg med fryseforsøket! [:)][:)][:)]

Sarter med primolut i morgen, for å være sikker på at jeg har hatt ein skikkelig blødning før fryseforsøket. Jaja, da er vi tilbake til utgangsposisjon igjen da! [:)] Bare en dag etter skjema i stedet for to uker framfor! [;)] Har slutta med progynova og starter igjen når jeg får TR etter primolut slutt.

Back
Topp