Forvirra...

DaisyBoo

Første møte med forumet
Jeg og min samboer driver med utredning for barnløshet, og jeg har vært inne på nett og prøvd å funnet ut ting, men synes alt bare er så forvirrende.Jeg har ikke eggeløsning, og skulle få noe for det. Men hva er det jeg blir til å få slags medisin? Alt er så nytt og alle som er på nett er alltid så langt på vei i prosessen synes jeg...Og så er det bare masse forkortelser... Hjjelp meg....:)
 
Jeg vet ikke så mye hva du har vært igjennom, men har du gått lenge på P.pillen og mistet mensen av den grunn? Jeg hadde gått nesten åtte år på p.pillen, så da jeg og min samboer bestemte oss for å få barn,mistet jeg mensen i flere måneder. Sluttet på pillen i juni i fjor og den var ikke tilbake før i januar i år, heldigvis ble jeg fort gravid da mensen endelig kom.
 
Jeg og min samboer driver med utredning for barnløshet, og jeg har vært inne på nett og prøvd å funnet ut ting, men synes alt bare er så forvirrende.Jeg har ikke eggeløsning, og skulle få noe for det. Men hva er det jeg blir til å få slags medisin? Alt er så nytt og alle som er på nett er alltid så langt på vei i prosessen synes jeg...Og så er det bare masse forkortelser... Hjjelp meg....:)
Jeg fikk provera for å sette i gang mensen, og letrozol for å få eggløsning. Har tatt letrozol ved tre sykluser nå, og ble gravid tredje gangen.
Jeg har ikke blitt utredet for barnløshet da. Jeg har bare litt ustabil syklus.
 
Back
Topp