Forvirra!!

KajaSH

Glad i forumet
Ringte volvat for å få en UØ og sjekke at alt hadde kommet ut, fikk time klokka 1!
Nå ringte ho opp igjen med flere spørsmål og sa at ho trodde jeg ikke hadde abortert siden det var bare en klump og ikke så veldige smerter!
Så skal dit neste uke! Så får vente i uvissheten til da!

Huff neste uke? Blir lenge å vente. Har de ikke mulighet til å snike deg innimellom. Ring å si du kan sitte på gangen hele dagen tilfelle noen ikke møter. Når du sier det pleier altid en åpning å komme!
Lykke lykke til. Jeg og hadde en litt kraftig blødning en dag men når jeg hadde sutret meg til en ul viste den et bankende hjerte. Så det er håp! Lykke lykke til!

Huff neste uke? Blir lenge å vente. Har de ikke mulighet til å snike deg innimellom. Ring å si du kan sitte på gangen hele dagen tilfelle noen ikke møter. Når du sier det pleier altid en åpning å komme!
Lykke lykke til. Jeg og hadde en litt kraftig blødning en dag men når jeg hadde sutret meg til en ul viste den et bankende hjerte. Så det er håp! Lykke lykke til!

Joda! Fikk i dag! Men gyn ringte opp igjen og sa det var best og vente siden det var tidlig enda! Så tvilen min er ikke der, jeg vet sjøl hva det er men kjekt om p sjekke! ;)

Back
Topp