Forvirra

Hanna C

Gift med forumet
Halloen!

Hvordan kjemmer man forskjell på spark og hikking?

Klem

Det har jeg funnet ut for ca en uke siden.
Er små rykk med korte og jevne mellom rom mens spark er kraftigere og uregel messige.
Hjalp det????? [;)]

Tusen hjerteleg takk[:D]

Ble klokere nå ja[:D]

Synnøve hikka noe fryktelig da jeg gikk med henne..ingen hadde fortalt meg at ungen kunne hikke så jeg var sikker på at tassen hadde tvangshandlinger jeg!![:D]Var helt sikker på at noe var galt..Like før jeg skulle ha henne fant jeg ut i svangerskapsboken at fostret kunne hikke[;)]ble atskillig roligere da gitt..
Nå er det også mye hikking i magen og for å være helt ærlig så synes jeg det er fryktelig ubehagelig! Er ekkelt rett og slett når det blir sånne rytmiske dunk hele tiden..nå skal det sies at tassen hikker lenge når han starter..blir så fryktelig obs på det hele tiden å så er det så helsikes ekkelt når det er samtidig med kynnere[8|]
Man kjenner veldig godt forskjellen på hikking og sparking når man først er obs på det..[:)]

Jeg trur jeg kjenner at babyen hikker nå, og hos meg kjennes det da ut som noen slags pulserende "slag" eller "spark" eller hva jeg skal kalle det... Kjenner at det ikke er spark, for det er veldig rytmisk, også sparker den i tillegg[:)] I begynnelsen lurte jeg på om det var min egen puls, men det jeg kjenner er alltid veldig ulik den, og babyens puls kjennes jo ikke sånn[:)] Også plutselig stopper det[:)]

Back
Topp