forvirra...

Siriusa

Forelsket i forumet
Blir meget forvirra over meg selv om dagen. Tenker så mye frem å tilbake. Vi har veldig lyst på 1 nytt barn. Fordi vi vil ha de tette. Å nå er jo snuppa 2år allerede. Men det som holder meg tilbake er at ingen av mine venner har fått barn. Så føler jeg allerede ligger på et helt annet stadie i livet enn mange av de. Har også tenkt å starte egen frisørsalong innen 1år. Så har endel fremtidsplaner også, som ikke helt hadde passa inn med 1nytt barn nå. Men samtidig så får jeg aldri slått fra meg denne tanken om dette barnet [8D] Blir så forvirra. flere som har det slik?? Hva ville du gjort i min situasjon??

ja jeg tenker slik hele tiden[:D]men nå har jeg to tette og kan egentlig slå meg til ro med det.men når jeg tenker på at snuppene er 3 og 4 år alerede får jeg tanker om å sette i gang igjen.men vi må vente litt.har akuratt begynnt å fått det så deilig her[:D](missforstå meg riktig[;)])

men vist jeg var deg ville jeg har prøvd å blitt gravid så fort så mulig siden dere vil ha to tette.så blir jo faktisk storesøster iallefall 3 år før nr 2 kommer.
jobb og fremtidplaner kan du realisere når du har vert hjemme med barna og du er fornøyd med situasjonen.

det var mitt tips[:D]lykke til da.

hehe, takk for tips[:D] trenger nesten det føler jeg. hehe. alle venna mine sier vent noen år til, så.. de henger litt "etter" å føler vel jeg skal vente til de ønsker å komme igang.....[8|]

Back
Topp