Forvirra over app :)

LitenKnøtt90

Andre møte med forumet
hei alle dere :)
Jeg sitter her litt forvirra. Jeg har 2 gravid apper på telefonen, den fra BV og den lilla svangerskapsappen. BV viser idag "hurra stor milepæl" mens den lilla viser 10+6. Hva er jeg egentlig? Begge appene har satt termin 1-2 februar og 105-106 dager igjen. Er jeg liksom "trygg"? Hehe. Håper på svar hvis du har noen erfaring med disse appene.
 
Hvis du har termin 2 februar er du 10+6 i dag :) og du har vel langt mer enn 106 dager igjen :p mer 206 ca? Men du skrev kanskje feil? :p
 
Mine to app'er, de samme som dine, skiller med en dag. Så irriterende! :p
 
Jeg tror den sier milepæl fordi embryoet har blitt foster:)
Ja det kan jo hende :) Så fint at noen vet litt mer enn meg her. Hehe. Nå gleder jeg meg bare til uke 12 er ferdig! Så spent på tiden fremover :)
Ja det er veldig irriterende når de ikke er like :p heheh
 
Jeg har skrevet inn ulik termindato i de forskjellige appene for å være like langt på vei i alle sammen. Har prøvd meg frem ved å flytte termin frem eller tilbake. Så jeg har "termin" fra 21.-25. februar avhengig av appen ;)
 
Jeg har skrevet inn ulik termindato i de forskjellige appene for å være like langt på vei i alle sammen. Har prøvd meg frem ved å flytte termin frem eller tilbake. Så jeg har "termin" fra 21.-25. februar avhengig av appen ;)
Det har jeg også gjort. Er 95% sikker på når jeg hadde EL, så da flyttet jeg bare litt på termin eller forrige mens så det blir riktig :p
 
Back
Topp