Forvirra. Hjelp?

BestWishes

Flørter med forumet
MayDay2021
Var på UL i dag og fikk se en bitteliten sak med et bankende hjerte:Heartred:Heartred Men, jeg skjønmer ikke helt. Legen sa at termin er 25.mai og at jeg da er 5+6 i dag, med EL 1.sep. Når jeg legger inn samme datoen i appene mine får jeg opp at jeg er 6+2. Noen tanker?

(Er 6+5 ifølge mens, men EL har vært på villspor)

Var på UL i dag og fikk se en bitteliten sak med et bankende hjerte:Heartred:Heartred Men, jeg skjønmer ikke helt. Legen sa at termin er 25.mai og at jeg da er 5+6 i dag, med EL 1.sep. Når jeg legger inn samme datoen i appene mine får jeg opp at jeg er 6+2. Noen tanker?

Ville bare tatt utgangspunkt i siste mens frem til OUL :)

Hvilke apper er det? Tror jeg har en differanse på 3 dager ut i fra om det er norsk app (helseoversikt) eller internasjonal (preggers).

Jeg har endret alle mine til å følge norsk standard, men fikk fortsatt forskjellig enn jordmor, hun fikk 3 mai jeg fikk 2 mai :hilarious:

Back
Topp