Forvirra etter tidlig ul!

Jeg ble satt tilbake en uke på tidlig ul, men det er ikke mulig. Jeg har tempet og brukt el-tester, og vet nøyaktig når jeg hadde el. Testet også positivt 10 dager dpo, så det er umulig at jeg er en hel uke kortere på vei. Da ville jeg testet positivt 3 dpo, noe som er umulig. :p ;)

Tenker at fostert er så lite at en liten feilmargin gjør veldig stor forskjell. ;)

Jeg ble satt tilbake en uke på tidlig ul, men det er ikke mulig. Jeg har tempet og brukt el-tester, og vet nøyaktig når jeg hadde el. Testet også positivt 10 dager dpo, så det er umulig at jeg er en hel uke kortere på vei. Da ville jeg testet positivt 3 dpo, noe som er umulig. :p ;)

Tenker at fostert er så lite at en liten feilmargin gjør veldig stor forskjell. ;)
Komme jo ann om hvordan fosteret ligger også så tidlig. Noen få mm har så mye å si på dette stadiet. Du har nok riktig når du har så kontroll ;-)
Jeg vet at jeg er 2 dager etter app' ene som bruker menstermin pga sen EL, men tenker at det har så lite å si så jukser til meg to dager for at tiden skal gå fortere :-)

Jeg var på tidlig ul i går, trodde jeg var 7+3 men fikk beskjed om at jeg var 6+4. Det begynte også litt ekkelt, jm brukte laang tid på i det hele tatt å finne frøet, lette i eggstokkene, spurte om jeg hadde blødd :( men så fant hun endelig et lite frø, og vi fikk høre hjertelyd etter litt prøving og feiling også ❤️ ble satt tilbake 6 dager, synes det var mye.

Back
Topp