Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så jeg kan senke skuldrene litt?Jeg har alltid blitt satt tilbake 2 uker.. men begge kom 2-3 uker før termin![]()
Med nr 1 ble jeg satt tilbake 2 uker på UL i uke 14 - ho kom 3 uker før termin.Ååå så jeg kan senke skuldrene litt?
Selv om du vet når det " skjedde" betyr ikke det at det er da du blir befruktet. Det kan gå dager opp til en uke før du blir befruktet.![]()
Så tidlig så vokser frøet i rykk og napp og 2 dager fra eller til spiller veldig stor rolle. Om du skal ha flere tidlige UL sp vil du bl satt både frem o tilbake så ikke bry deg for mye før OUL.Først av alt, vi fikk se ett hjerte som slo! Hurra
MEN, jeg trodde jeg var 8 uker. Men legen mente bare 6 uker .. Synes det var litt ekkelt med så stor forskjell. Skal tilbake om 2 uker![]()
Du skal ikke bry deg om tiden før OUL. Tidlig UL kan sette deg frem og tilbake mange ganger uten at det betyr så myeSkal på tidlig UL om 2 uker, og ble litt redd for å bli skrudd tilbake i tid her også... Lenge nok til termin som det er... :-(