Jeg har hatt høy puls i svangerskapet. Det høyeste jeg har målt selv her hjemme mena jeg har slappet av er 132, mens det høyeste som er målt hos legen er 117 mener jeg å huske. Legen min mente at det ikke var bra og at vi "måtte se det an".. Mens legen jeg har nå mens min er på ferie, sier at man ikke skal tenke på det før den kommer opp mot 160. Men når jeg var på sykehuset igår pga lite liv og massive kynnere, så var jm der også litt bekymra for pulsen min.
Er det grunn til å tenke på det? Jeg kjenner at jeg har høy puls og det tar veldig på. Blir kjempe anpusten av bare å ta på meg buksa og i natt våkna jeg flere ganger av at pulsen min dunka ubehagelig hardt i halsen. Jeg blir fryktelig sliten av det. Kombinert med lav blodprosent, er jeg helt tappa når kvelden rår på... Noen som har hatt det samme eller vet noe om dette?
Er det grunn til å tenke på det? Jeg kjenner at jeg har høy puls og det tar veldig på. Blir kjempe anpusten av bare å ta på meg buksa og i natt våkna jeg flere ganger av at pulsen min dunka ubehagelig hardt i halsen. Jeg blir fryktelig sliten av det. Kombinert med lav blodprosent, er jeg helt tappa når kvelden rår på... Noen som har hatt det samme eller vet noe om dette?