Forvirra ang terminen min...

snuppa80

Forumet er livet
Har hele tiden sagt at ultralyd terminen min er FEIL. Den er 7.mars, og menstermin er 1. mars. Og jeg begrunner det med at jeg testet positivt 3.5 uke på vei etter min termin, hadde da hatt symptomer et par dager. Dersom ul-termin er rett hadde testa jeg nesten oppi eggløsningen[&:]

MEN... som alle andre har jeg jo ikke blitt hørt på dette. Før i går. Prata da om overtid når jeg var på vekstkontroll, og jeg sa at jeg IKKE går to uker over ul-termin, og forklarte hvorfor jeg ikke vil det. Legen sa da at vi godt kunne følge MIN termin, og satte meg opp til overtidskontroll 13. mars....

Så jeg lurer da på hvem termin jeg skal følge jeg.... Trur liksom at det er for godt til å være sant det han sa, og er redd de skal "lure" meg når jeg kommer 13.mars... At de da skal si at jeg MÅ gå til jeg er to uker over ul-termin....[&o]

Noen som har noen tanker rundt detta? Var jo en kjempegod nyhet, men tør liksom ikke ta gleden på forskudd heller.... Så er jeg nå 38+3 eller 39+1?

Tror jeg hadde stolt på min egen termin, hørt om mange UL-terminer som har vært "feil".
Ikke ta sorgene på forskudd. Stol på at legen gjør som han har lovt deg nå.
En muntlig avtale er bindene i norge altså!!
 Lykke til!

Back
Topp