Forventninger? *ang bhg*

*NinaK*

Forumet er livet
Vi skal fylle ut et skjema å levere i bhg. Et av spørsmålene er hvilke forventninger vi har til bhg og personalet. I den forbindelse lurer jeg på hvilke dere har?

Hmmm, jeg forventer at de skal ta vare på jenta mi like godt som jeg ville gjort, og like godt som de ville tatt vare på sine egne barn. Jeg forventer at de skal aktivisere barna og ha et faglig opplegg tilpasset de minste.

Jeg forventer at de tar godt vare på barna mine, at både jeg og de føler trygghet, opplevelsesrik hverdag og pedagogisk oppfølging

ORIGINAL: Kaffikåno

Hmmm, jeg forventer at de skal ta vare på jenta mi like godt som jeg ville gjort, og like godt som de ville tatt vare på sine egne barn. Jeg forventer at de skal aktivisere barna og ha et faglig opplegg tilpasset de minste.

Sign!Kunne ikke sagt det bedre selv[:D]

hmmm,jeg forventer at;
-de tar like godt vare på barnet mitt som jeg ville gjort det
-At de tar imot beskjeder fra meg og gjør som avtalt
-at de er flinke til å gi beskjeder til meg om det er noe spes.
-at både jeg og barnet føler trygghet
-at de har et godt ped.opplegg og er flinke til å aktivisere

og sikkert mer og,men kommer ikke på i farta

ORIGINAL: HeDa

hmmm,jeg forventer at;

Dette er også de tankene jeg har gjort meg. Men hva legger du i flink til å aktivisere? Jeg synes nemlig ofte de aktiviserer barna litt for mye i bhg, ikke lar dem finne på ting selv. Merket med L når han startet i bhg. Før det var han utrolig flink til å finne på ting å leke selv, og kunne sitte i timevis å holde på selv. Etter en stund i bhg sto han nesten å hang i buksekanten og ventet på at jeg skulle finne på ting med han.... (satt litt på spissen)

ORIGINAL: *NinaK*

hmmm,jeg forventer at;

Dette er også de tankene jeg har gjort meg. Men hva legger du i flink til å aktivisere? Jeg synes nemlig ofte de aktiviserer barna litt for mye i bhg, ikke lar dem finne på ting selv. Merket med L når han startet i bhg. Før det var han utrolig flink til å finne på ting å leke selv, og kunne sitte i timevis å holde på selv. Etter en stund i bhg sto han nesten å hang i buksekanten og ventet på at jeg skulle finne på ting med han.... (satt litt på spissen)

ja,enig at det kan bli for mye og.Men tenker sånn at de ikke bare sitter inne hele dagen og har frilek hele tiden.At de har oplegg som ut på tur,finner på ting til høytider(lager pynt osv)

Jeg forventer at de kan jobben sin,aktiviserer barna,tar de med ut selvom det er litt dårlig vær, og alt det der---

og jeg KREVER at de tar vare på jenta mi,så både jeg og hun føler oss trygge..
det er ikke så mye å forlange

ORIGINAL: *NinaK*

hmmm,jeg forventer at;

ja,enig at det kan bli for mye og.Men tenker sånn at de ikke bare sitter inne hele dagen og har frilek hele tiden.At de har oplegg som ut på tur,finner på ting til høytider(lager pynt osv)

Da tenker vi ganske likt! Jeg er foreløpig veldig fornøyd med hvordan bhg er, takler nye og er ovenfor barna og foreldrene. Jeg er mye der sammen med maya, har ingen jobb, så tar innkjøringen veldig sakte og rolig....

ORIGINAL: mommsi

Jeg forventer at de tar godt vare på barna mine, at både jeg og de føler trygghet, opplevelsesrik hverdag og pedagogisk oppfølging

Jeg og [:)]

Jeg forventer at jentene skal være like gullende rene når jeg henter de som når jeg leverer de. [8D]

Ellers forventer jeg at de skal ta imot beskjeder og følge de, og gi beskjeder til meg når det er noe (har hatt en del problemer med det), at de skal få leke fritt samtidig som det skal være en del pedagogisk opplegg og ikke bare frilek, lære litt liksom og ha litt organiserte turer og opplegg, at de skal vaskes rundt munnen etter mat (nok en ting vi har problemer med), at de kles etter forholdene og barnehagen sier fra hvis de mener det mangler noe og at de forteller hvordan barnehagedagen har gått, spesielt for de minste.

ORIGINAL: 2søte

Jeg forventer at jentene skal være like gullende rene når jeg henter de som når jeg leverer de. [8D]

Ellers forventer jeg at de skal ta imot beskjeder og følge de, og gi beskjeder til meg når det er noe (har hatt en del problemer med det), at de skal få leke fritt samtidig som det skal være en del pedagogisk opplegg og ikke bare frilek, lære litt liksom og ha litt organiserte turer og opplegg, at de skal vaskes rundt munnen etter mat (nok en ting vi har problemer med), at de kles etter forholdene og barnehagen sier fra hvis de mener det mangler noe og at de forteller hvordan barnehagedagen har gått, spesielt for de minste.

Ummm, det synes jeg er for mye forlangt. Åssen skal de klare det hvis ungen sitter ute i sandkassa halve dagen?[8|] (Eller var du ironisk her??)
William er aldri gullende ren når jeg henter han, nettopp fordi han sitter ute og koser seg! (og jeg ser det ikke som noe problem.)

Mine forventninger er at han skal føle seg trygg og ivaretatt, og at han får sine behov dekket.
Bhg var veldig på det at vi bare måtte si ifra hvis det var noe vi ikke var fornøyd med, og så langt så kan jeg ikke annet enn å skryte de opp i skyene.[:D]

ORIGINAL: Insania

Ummm, det synes jeg er for mye forlangt. Åssen skal de klare det hvis ungen sitter ute i sandkassa halve dagen?[8|] (Eller var du ironisk her??)
William er aldri gullende ren når jeg henter han, nettopp fordi han sitter ute og koser seg! (og jeg ser det ikke som noe problem.)

Mine forventninger er at han skal føle seg trygg og ivaretatt, og at han får sine behov dekket.
Bhg var veldig på det at vi bare måtte si ifra hvis det var noe vi ikke var fornøyd med, og så langt så kan jeg ikke annet enn å skryte de opp i skyene.[:D]

Var nok ganske grundig ironi her ja. [:)] Har hentet to snupper som er stort sett så langt fra rene som de får blitt de siste dagene. Synes det er godt å se at de koser seg i barnehagen og leker og har det moro. Og har to jenter som elsker sandkassa, så kan ikke skjønne at de fremdeles har sand i barnehagen så mye som de drar med seg hjem. (Men jeg synes de kan bli flinkere til å vaske bort mat rundt munnen da, siden det blir noe helt annet og går på ren latskap hos enkelte)

Hehehe! W drar med seg ganske mye han og! Må tømme skoa hans når han kommer hjem.
I tillegg er han blitt en sandspiser, så han ser jo ikke ut når vi henter han! [8D]
Jaja, så lenge han har det bra og koser seg, så er mor happy![:D]

ORIGINAL: siven79

Oioi! Hehehehe! Den hadde barnehagen her slitt med. Simone er en skikkelig sandkassenisse. Finner sand i tissen og i ørene. Det drysser av henne når jeg kler av henne hjemme. [:D]

Sånn er det her og. [:)] De verste dagene kler vi av de på trappa før vi går inn. Men får aldri bort halvparten engang. Vasker klærne og henger de opp, og der renner det grus fra nyvaska klær.

Back
Topp