Noen som har noen forventinger med tiden fremover? Eller hvordan det blir med en liten en i hus?
Siden dette blir mitt tredje så forventer jeg at det blir så kos å kjenne skikkelig harde spark hvor jeg ser magen flytter skikkelig på seg. Elsker å gå gravid (faktisk) og syns alle steg fremover har sin sjarm
Må innrømme den støøøørste gleden er å få den lille i armene. Og forventningene har blitt annerledes nå som det blir en prins.
sikkert så og si mye likt, men dog jenter er jenter og gutter er gutter
det som blir annerledes for meg også er å få to tette. Fem år mellom første og andre. Blir sikker hektisk, men tror også tette vil fø en annen glede sv hverandre. Det som har vært stas med å ha to med så alders forskjell er at jeg fortsatt ser en utrolig stor søskenkjærlighet. Storesøster passer på lillesøster selvom hun vet vi gjør det. Bare liker å dulle med henne
Så jeg har forventinger med at det blir supert å ha tre barn
jeg tror at overgangen ikke blir så stor jeg da, men ja seff alltid mer hektisk med flere barn. Denne gangen hååååper jeg at jeg slipper kolikk, for det er temmelig tøft i perioder. Begge mine har hatt det.
Siden dette blir mitt tredje så forventer jeg at det blir så kos å kjenne skikkelig harde spark hvor jeg ser magen flytter skikkelig på seg. Elsker å gå gravid (faktisk) og syns alle steg fremover har sin sjarm
Må innrømme den støøøørste gleden er å få den lille i armene. Og forventningene har blitt annerledes nå som det blir en prins.
Så jeg har forventinger med at det blir supert å ha tre barn