Forventingar til morsdag?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Søndag er det morsdag. For nokon er det ein veldig stor dag, medan nokre knapt registrerer at den passerer. Korleis er det med deg? Har du forventingar til korleis det skal verte? Er det kanskje første morsdagen din? :)
 
Nei, etter 10 morsdagen har jeg funnet ut at det ikke er vits å forvente noe som helst. :p
Skal ordne kake til meg selv. :D
 
Forventar litt, sidan eg la ned eindel omtanke bo hans første farsdag :p Om ikkje anna hadde det vert kjekt med ein blomsterkvast.
 
Forventer ingenting, men får kanskje en tegning fra eldste. Det er koselig. :)
 
Forventer absolutt ingenting . Mannen er dårlig på slikt. Han husket ikke 4 årsdagen vår engang ..
 
Forventer ikke noe
 
Vel, jeg prøver å ikke forvente noe. For han synes ikke om sånne "merkedager" . Men det gjør jo jeg. Har planlagt litt for mamma da.
 
Forventer ingenting og håper vi ikke gjør disse dagene til noen tradisjon med mindre barna syns det er stas.
 
Forventer ingenting, men synes det er stas at mann og barn gjør en liten innsats. :)
 
Jeg lagde god frokost og ga mannen min et fint kort og en oppmerksomhet på farsdagen, mest fordi jeg syns det er gøy å overraske. Forventer ingenting selv
 
Prøver ikke å forvente noe av ren høflighet, men vet at dagen blir bra. Sambo er skikkelig flink til sånt:Heartred
 
Ingenforventninger, men har lyst å sette pris på min mamma☺️ Så blir hvertfall kake og blomster til henne
 
Forventer en hyggelig dag sammen lillegutt og samboer. Vi skal feire både morsdag og valentines på søndag, så blir kos og oppmerksomhet på alle mann:happy:
 
Forventer ingenting, av erfaring ;)
 
Vi feirer ikke. Syns det er en tullete kommersiell dag. Jeg er mor hver dag, er heller for hverdagen.
 
Jeg satte standarden med å være syk på farsdag og overlate absolutt alt til ham da. Ingen frokost, ingen gave, ingenting annet enn krav. Tipper han behandler meg et lite hakk bedre:)
 
Tror jeg dår litt ekstra oppvartning og en liten gave:) Koselig med litt ekstra synes jeg, men trenger ikke være som en bursdag liksom. Far i huset liker veldig godt å feire farsdag, så derfor er han veldig opptatt av morsdag også;)
 
Fikk første hjemmelagde kort med lillegutten første tegning på og en god frokost på senga. Kjempe koselig. Synes det er en fin dag å markere jeg, man trenger ikke å bruke mye penger for å glede :)
 
Hadde ingen forventninger utenom å kanskje få noe fra bhg til eldste.
Og morsdagen ble feiret på sykehuset med mor mi og lillegull som var syk av rs.
Fikk kake som dessert da til sykehus middagen.
 
Back
Topp