Forventes det at mannen deltar

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
På alle kontroller? Altså alle de eventuelle ultralydene før egguttak?

På alle kontroller? Altså alle de eventuelle ultralydene før egguttak?
Jeg har vært på de fleste kontrollene alene:) De skal jo bare inn og titte. Mannen min trenger ikke sitte og se på...hehe:)

Jeg har vært på de fleste kontrollene alene:) De skal jo bare inn og titte. Mannen min trenger ikke sitte og se på...hehe:)

Det er bra. Er ikke så enkelt å bare ta seg fri for ham, i den travleste tiden på året. Så da satser jeg på å finne frem helt alene :p

Den eneste kontrollen mannen må være med på er dagen de tar ut eggene, for det var vanskelig å befrukte eggene alene :p

Han behøver kun være med på forsamtalen og uttaksdagen. Min ble også med på innsetting. Han ville gjerne se hvordan det foregikk også :) Ellers var han også med til gynekologen da vi ble henvist selvsagt.

Mannen min måtte være med på forsamtale, for de skulle ha prøve av han. Kontroller hos gyn går jeg på alene. Han trenger ikke sitte der å se på.

Jeg har opplevd 2 ganger å få avbrutt forsøk, og veldig dårlige nyheter på ultralyd før uttak:-( det er grusomt å være der alene da, jeg var nemlig det den første gangen... Mannen har vært med på alt etter dette. Dette er noe vi gjør sammen, jobb får være jobb har vi funnet ut. Men nå har vi en lang historie da, og har gått på mange smeller underveis..

Jeg har opplevd 2 ganger å få avbrutt forsøk, og veldig dårlige nyheter på ultralyd før uttak:-( det er grusomt å være der alene da, jeg var nemlig det den første gangen... Mannen har vært med på alt etter dette. Dette er noe vi gjør sammen, jobb får være jobb har vi funnet ut. Men nå har vi en lang historie da, og har gått på mange smeller underveis..

Det hørtes leit ut ja.

Jobb er ikke jobb når en er selvstendig næringsdrivende dessverre. Skulle gjerne hatt han med på alt, men da måtte vi kanskje ha utsatt forsøket :/

Vi jobber sammen og har en kjip sjef vi ikke har fortalt dette til.
Så kan bli spennende å få fri til 'lege' samtidig så mange ganger. Blir vanskelig å unngå spørsmål...
Men vi får det vel til på ett vis ;)

Jeg har fått litt angst for å dra alene på kontroll etter at jeg var på samtalen hvor adenomyosen i livmoren min ble oppdaget på UL. Det var jo ikke det samtalen skulle handle om, og så måtte jeg kjøre hele veien alene hjem etterpå. Etter det som skulle være bare en enkel samtale om veien videre og endometriose-behandling.

Så jeg håper vi kan få til at mannen kan bli med meg på kontrollene, men vi får vel vente og se hvor mye det blir. Han vet at jeg er redd for å få dårlige nyheter alene.

Mannen min er med på alt. Ikke fordi han må men fordi han ønsker det selv. Det er jeg så klart glad for ♡

Her må vi prioritere litt, hadde vært greit å vært to på alle kontrollene, både mtp at man da er to som får både gode og vonde nyheter, man får dele opplevelsen sammen, og ikke minst, man slipper lange bil og båtturer alene. Men, dessverre lar ikke dette seg gjøre, så derfor er mannen min kun med når han "behøves", i tillegg har vi en avtale om at ved uttak, så skal han også være med.

Det hørtes leit ut ja.

Jobb er ikke jobb når en er selvstendig næringsdrivende dessverre. Skulle gjerne hatt han med på alt, men da måtte vi kanskje ha utsatt forsøket :/

Nei, å være selvstendig næringsdrivende er vanskelig i dette gamet. Jeg var også det, men måtte bytte jobb pga forsøkene. Det funket bare ikke. Så jeg har dessverre nesten sluttet med drømmeyrket mitt (er egentlig dansepedagog) og jobber nå som barnehageassistent. Dette for å kunne være borte fra jobben... Håper å kunne gå tilbake til yrket mitt etterhvert. Men jeg gjør alt for å få familie:-)

Back
Topp