Forundringstråden

Drømmer❤️

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Som førstegangs gravid er det veldig mye med et svangerskap som forundrer meg. Tenkte derfor det kunne være gøy å ha en tråd hvor vi kan forundre oss litt over miraklet som skjer når man går gravid!

Jeg for eksempel forundrer meg over hvordan jeg kan være så sulten og mett på samme tid :hilarious:

Eller hvordan er det mulig at dette lille vesenet inne i meg kan gå fra å være en reke til en liten baby på noe centimeter i løpet av 10 uker? :hilarious:

Så koselig tråd!

Jeg undrer meg over at dette lille mirakelet utvikler seg sånn «av seg selv». En ting er at cellene deler seg og at alle skjønner hvilken oppgave de har. Men at det er en kraft som får det til å fortsette liksom? Det er jo helt utrolig? Også inni kroppen min?! Jeg blir så ydmyk av at dette bare skjer uten at jeg gjør noe som kan påvirke det i særlig stor grad. Og klarer jeg det når den lille kommer? (Hvis alt går bra). Å lene meg litt tilbake og la dette mennesket bli seg selv? Wow for en oppgave. Føler meg heldig selv om dette er litt mye noen ganger.

Jeg syntes faktisk hele opplevelsen med hva som skjer i kroppen, og hvor mye det påvirker dagene våre, bare er helt helt sykt! Så fantastisk det er at man kan lage en baby inni magen :angelic:

Jeg syntes faktisk hele opplevelsen med hva som skjer i kroppen, og hvor mye det påvirker dagene våre, bare er helt helt sykt! Så fantastisk det er at man kan lage en baby inni magen :angelic:
Ikke sant?? Jeg synes liksom jeg ble mamma med en gang. Den lille har jo tatt over livet allerede. Ganske rått og vakkert og skummelt og alt på en gang. ❤️

Back
Topp