Forunderlige sovestillinger

Lykkelitenkommertilverden

Flørter med forumet
Altså, stakkars mann... :facepalm:
For det første har jeg tydeligvis begynt å snorke som et dovendyr, noe jeg ikke gjør til vanlig.. for det andre våkner jeg tusen ganger i løpet av natta, enda jeg bruker å sove såå godt. For det tredje ligger jeg ALLTID på magen, når jeg våkner. Jeg bruker alltid ligge på siden, og sovner alltid på siden, jeg sover aldri på magen, men det gjør jeg tydeligvis nå.

Flere som plutselig våkner i ukjente stillinger, har begynt å snorke eller har urolige netter?
Gjorde ikke det med førstemann, og jeg er kun 4+1 idag.. kan bli langt svangerskap, for mannen :smiley-ashamed005
 
Jeg våknet i dag på ryggen med to ben på tvers over brystkassen (ungen altså, ikke mannen), en kattunge i armhulen og en kattunge til som prøvde å få plass på de 2 cm som var igjen før kanten på senga. :joyful: Har kanskje ikke så mye med graviditeten å gjøre :p men liker best å sove på magen, så gruer meg til det blir vanskelig :hilarious:
 
Jeg sover på siden eller ryggen, katten min sitter fast i meg om dagen :) Hu la seg og balanserte oppå siden av kroppen min :p så søt da :angelic:
 
Jeg har visst drevet å klaska til samboer i hele natt. I ansiktet. Pella rundt osv... holdt på å le meg ihjel når han sa det for jeg kan ikke huske det i det hele tatt!! Og jeg var sånn forrige gang også! Stakkars mann :hilarious:
 
Jeg har visst drevet å klaska til samboer i hele natt. I ansiktet. Pella rundt osv... holdt på å le meg ihjel når han sa det for jeg kan ikke huske det i det hele tatt!! Og jeg var sånn forrige gang også! Stakkars mann :hilarious:
Haha!
Det må jo være noe i forbindelse med det som skjer i kroppen, jeg kan ikke skjønne annet. Mennene får kjenne på graviditeten på kroppen de og :angelic:
 
Har funnet frem BBHugme allerede :hilarious: elsker å sove med den!
Jeg har kjøpt, fikk den denne uka :hilarious: Har fristet å kjøpt før jeg ble gravid, så da gjorde jeg det med en gang jeg hadde en unnskyldning :p
 
*notere bbhug me på innkjøpslista*
 
Aldri hørt om så måtte google.
Dette blir kjøpt inn!! Varer den lenge? (Type blir flat)
Har ikke erfaring med å bruke den over tid, mtp at jeg bare har hatt min i noen dager, men den er litt som en saccosekk, bare med mindre kuler. Så jeg tror ikke den blir flat
 
For min del funket den ikke til amming da, da er det cozyfix som gjelder :p Men til soving er den det beste som finnes :D
Jeg har bare hørt negative ting om den som ammepute :hilarious: Men har hørt at mange synes den blir for myk feks, og det klarer jeg ikke se for meg at jeg synes, så skal prøve den til det selv :p
 
Jeg har bare hørt negative ting om den som ammepute :hilarious: Men har hørt at mange synes den blir for myk feks, og det klarer jeg ikke se for meg at jeg synes, så skal prøve den til det selv :p
Ja, den suger rett og slett :hilarious: men noen liker den sikkert :p
 
Back
Topp