Forumreglementet er revidert - ta en titt.

ElisabethR

Forelsket i forumet
Forumreglementet er nå oppdatert og revidert.
Jeg anbefaler alle til å lese gjennom reglene og friske opp bevisstheten rundt hva som er tillatt og ikke tillatt.

"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, kan ekskluderes fra forumet. "

Gjelder dette også spammetråde ala dyttetrådene som ble brukt til å jukse under konkuransen??

Rekekreke skrev:
"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, kan ekskluderes fra forumet. "

Gjelder dette også spammetråde ala dyttetrådene som ble brukt til å jukse under konkuransen??

jepp, men vi må bruke skjønn.

Har ikke noe med dette å gjøre, men hvordan får jeg en tråd på topp. aner ikke hvem jeg skal skrive til eller hvor, så prøver å spørre her bare ;)

(skulle gjerne hatt terminlista til juli 2012 på topp)

Kunne ikke slike tråder vært spikret på toppen da? De med termin, fødesykehus og presentasjonstråder?

Så nå kan vi ikke angre på alle trådene osv vi har laget og slette bruker og svar i ett? Føler det er ett steg i feil retning for min del, jeg liker å "eie" det jeg har sagt.

Så mye som det blir quotet på dette forumet, så føler jeg ikke det er et godt nok argument at ting kan komme ut av kontekst. 

Eller har jeg misforstått de nye reglene? 

Back
Topp